Xbox One hittar hit i november
Spelbutiken har den för 4698:- med prisgaranti... visserligen ganska fet mycket mer än de 3282:- plus skatt som den kostar i USA men billigt i jämförelse med CDON som vill ha 6999:-
Glöm inte frakten på 1500:- ink. moms.
4698:- är med prisgaranti och fri frakt enligt hemsidan. Nu ska ju tilläggas att senaste gången jag använde dom fick jag spelet en vecka senare så jag litar inte helt på dem.... ><.
Men förhoppningsvis kan deras pris ligga närmare verkligheten, tänker inte riktigt spendera 5000+ på en konsol (och ja, min telefon är dyrare, men 1) det betalar jobbet för, 2) jag använder den för mitt arbete inte för att slappa i soffan 3) den har 88 gig mer minne än Xbone, i stort sätt samma processor och kan streama till TVn..).
Det som gör mig förbannad är att vi i europa ska få betala 499 Euro medans amerika får den för 499 Dollar. Men då har inte den europeiska versionen i närheten av alla features som den amerikanska versionen har.
Vafan ska vi betala så mycket överpris för en sämre produkt för? Nej tack. PS4 blir det.
Word.. 1000 spänn dyrare men inte i närheten av alla features som jänkarna får.. sjukt!