Aion - fel vid inloggning..
Har du frågat Ncsoft support? De ska tydligen vara både snabba och tillmötesgående.
ja registrerade morsans visa också , fast ser ingenstans där det står hur mycket som kommer dras :S kan ju va bra o veta det, nån som kan hjälpa mig lokalisera priserna ? man kan tycka att det borde stå på "billing summary"..
nu funkar det btw, och jag är på plats 950 av 1550 nånting, var 1553 när jag ställde mig i kö så.. väntat i 45 min minst nu alltså. riktigt surt
ja registrerade morsans visa också , fast ser ingenstans där det står hur mycket som kommer dras :S kan ju va bra o veta det, nån som kan hjälpa mig lokalisera priserna ? man kan tycka att det borde stå på "billing summary"..
nu funkar det btw, och jag är på plats 950 av 1550 nånting, var 1553 när jag ställde mig i kö så.. väntat i 45 min minst nu alltså. riktigt surt
45 min är inget, tidigare i veckan så har köerna varit upp mot 10 timmar.
Tror att månads kostnaden är 15 dollar ca 104kr.
Vet inte om NCsofts game cards funkar med Aion än.
Med dom så får du 60 dagars speltid.
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Har du några frågor så är det bara att ställa dem i PM.
Här får du:
http://www.aionsource.com/forum/1306705-post15.html
packa upp den i "NCsoft\Aion\L10N".
Istället för att skapa en ny tråd så låna jag denna lite.
Jag började spela idag och undra när man kan dra till sanctum? De vägrar teleportera mig dit. Måste man vra level 10+ ?
Runt lvl 8-9 får du en quest som kommer ge dig resterande XP etc för att nå lvl 10 + då kommer du också att bli teleporterad till huvudstaden.
Den som kan tala väl kan ljuga väl.
Lånar tråden lite jag också, efter att man har gjort klassquestet ska man avsluta alla quest i startområdet eller strunta i dem?
Istället för att skapa en ny tråd så låna jag denna lite.
Jag började spela idag och undra när man kan dra till sanctum? De vägrar teleportera mig dit. Måste man vra level 10+ ?
Runt lvl 8-9 får du en quest som kommer ge dig resterande XP etc för att nå lvl 10 + då kommer du också att bli teleporterad till huvudstaden.
Ok, tack!
Okej, gör de gula först då. Tack för svar!