Nytt Might and Magic på PAX?
Might and Magic 10? Jag kan bara hoppas...hoppas på det bästa men förväntar mig det värsta...
Bra inställning!
Det kan bli ett fullständigt episkt AAA-äventyr... eller free-to-play till Iphone.
Har inte släppts ett bra HOMAM sedan 3an tyvärr.
Detta gäller inte HOM&M ... utan Might & Magic ... Hoppas hoppas hoppas!!
många av ikonerna/grafiken i X:et är ju från HOMAM?
Men kanske är från MAM med?
Min Dator Går På StjärnKraft !
Spelen delar många grafiska element som ikoner, porträtt, story, områden och sådant...
När jag spelade mycket MM7 och samtidigt Homm3, så var det lite som att MM7 var FPS Homm, man fick lite den känslan, man gick liksom runt i samma värld och slogs med samma monster
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Spelen delar många grafiska element som ikoner, porträtt, story, områden och sådant...
När jag spelade mycket MM7 och samtidigt Homm3, så var det lite som att MM7 var FPS Homm, man fick lite den känslan, man gick liksom runt i samma värld och slogs med samma monster
tack för informationen det visste jag faktiskt inte om. Har bara spelat Hereos Of Might and Magic serien som sagt.
Min Dator Går På StjärnKraft !
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Det måste vara ett nytt Might and Magic!!!
Titta på bilderna i X'et. Många avatarer och vapen osv från orginalserien!!
Edit, verkar som bilderna fanns även i HOMM.
Men är det någon annan del av Might and Magic serien än orginalet som är uppe i version 10?
Might and Magic 10? Jag kan bara hoppas...hoppas på det bästa men förväntar mig det värsta...
Facit ser ju tyvärr inte allför muntert ut. MM7 var vädigt bra MM8 var väl sådär och MM9 var hemskt.
EDIT: MM8 hade ett underbart soundtrack.
Du verkar glömma MM6 Mandate of heaven, om du inte har spelat det så gör det. Helt klart det bästa av de du nämnt.
Hoppas de skippar UPlay. Förbeställde någon limited edition av M&M Heroes VI och var superhypad. Snacka om att de strulade till det, det blev i stort sett ospelbart.
Facit ser ju tyvärr inte allför muntert ut. MM7 var vädigt bra MM8 var väl sådär och MM9 var hemskt.
Might & Magic VI då?
Might & Magic VI då?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Det måste vara ett nytt Might and Magic!!!
Titta på bilderna i X'et. Många avatarer och vapen osv från orginalserien!!
Edit, verkar som bilderna fanns även i HOMM.
Men är det någon annan del av Might and Magic serien än orginalet som är uppe i version 10?
Du verkar glömma MM6 Mandate of heaven, om du inte har spelat det så gör det. Helt klart det bästa av de du nämnt.
Jag håller med, MM6 är min favorit. Jag poängterade bara den kraftigt nedåtgående spiralen serien varit utsatt för.