Anspelar Dice på en uppföljare till Battlefield 2142?
Antingen retas Dice med de som väntat på en uppföljare till Battlefield 2142, eller så är det här första tecknet på att det händer saker kring spelet.
#nyhetstips, #battlefield-2142, #battlefield-3, #mirrors-edge
Ja tack men nej tack, förstör för i helvete inte ett av mina barndomsminnen med fel färger och massa HDR bullshit
Dom får dock gärna göra ett WW2 eller Vietnam igen.
Vietnam var ju otroligt lyckat med BC2.
Är 2142 ett av dina barndomsminnen?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Ja tack men nej tack, förstör för i helvete inte ett av mina barndomsminnen med fel färger och massa HDR bullshit
Dom får dock gärna göra ett WW2 eller Vietnam igen.
Vietnam var ju otroligt lyckat med BC2.
Är 2142 ett av dina barndomsminnen?
94a här så visst är det ett barndomsminne.
Eller ungdomsminne om man vill vara petig ^^
2142 var definitivt ingen flopp.
Det var lite buggigt kanske men kul och riktigt uppskattat.
Det är dock inte första referensen i BF3...finns några lådor på Wake Island som har siffrorna 2143 skrivna på sig vill jag minnas
Är förresten en smula förvånad över det stora engagemanget för en uppföljare på det spelet. Jag tyckte mycket om det, men vill minnas att folk på den tiden var betydligt kyligare (hehe) inställda, inklusive kritikerkåren. Minns t.ex. att PCGamer SE uttryckligen ansåg att Quake Wars var betydligt bättre! (ett spel jag aldrig spelade mind you).
Så länge de inte kör en repris på "uppföljaren" till BF1942 med BF1943 och upptäcker att det suger för mycket för att lura PC-spelare att köpa det...
2142 kan nog bli kul om man bara behåller vikten av personen och inte lägger all vikt vid fordon. Blir nog lätt så när man ska fläska på med spejsade robotfordon och walkers n shiet...
나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야
Vill helst se ett BF43/44 först. Eller att dom släpper ett jäkla mod tool! Forgotten Hope 3 är ju drömmen.
Dröm på, det får du aldrig mer se och det kommer bli färre och färre i andra spel och spelserier. Anledningen stavas "DLC" för där det finns pengar att kräma ur sina produkter så vill man ju inte att nån annan ska göra såna gratis och för att inte tala om så mycket bättre...
Moddarnas tid är förbi. TIll stor sorg. FH, DC och Vietnam-modden (inte BF:V) var starka nog att kunna ha sålts som fristående spel.
나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야