The Legend of Zelda: Wind Waker kommer i HD till Wii U
Nintendo avtäckte idag en mycket vacker HD-version av The Legend of Zelda: Wind Waker till Wii U.
Kom med nåt nytt liksom.
Säger den som själv är på jakt efter HD-remakes...
http://www.fz.se/forum/kopes-saljes/kopes-metal-gear-solid-hd...
Så jag borde inte ens behöva förklara vad meningen med Wind Waker HD är va?
Jag tycker det sår sämre ut. Var inte ens cel-shadat, WW ska se tecknat ut
Fast det kommer nog se bättre ut när det väl är färdigt, verkar vara ganska långt kvar.
Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD
tyvärr så e ju grafiken REDAN 1 generation gammal... och spelet är ju fan inte ens ute (JA jag vet att det är en remake)
tycker också att AA:n ser ut att vara sådär kolla tex vid 1:40 i filmen, fullskärm och högsta kvaliten. så Nintendo är en generation efter med grafiken och två generationer efter med online de vill säga om denhär generationen har ett välfungerande online läge. (ja man kan lira wii online, dock laggar det medans det flyter bra i t.ex red dead till X360 för mig)
Kom med nåt nytt liksom.
Säger den som själv är på jakt efter HD-remakes...
http://www.fz.se/forum/kopes-saljes/kopes-metal-gear-solid-hd...
Så jag borde inte ens behöva förklara vad meningen med Wind Waker HD är va?
BAM!!!
Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.
tyvärr så e ju grafiken REDAN 1 generation gammal... och spelet är ju fan inte ens ute (JA jag vet att det är en remake)
tycker också att AA:n ser ut att vara sådär kolla tex vid 1:40 i filmen, fullskärm och högsta kvaliten. så Nintendo är en generation efter med grafiken och två generationer efter med online de vill säga om denhär generationen har ett välfungerande online läge. (ja man kan lira wii online, dock laggar det medans det flyter bra i t.ex red dead till X360 för mig)
Det är för min del dock irrelevant, jag är inte ute efter grafiken när jag spelar WII U.
Sitter t ex och spelar Skyward Sword nu, ett Wii spel med 480p upplösning, men det är enligt mig ett bättre spel än många andra som är "snygga".
Visst är det trevligare med 1080p så man slipper spela lågupplöst, men sen är det ju faktist spelet i sig som ska vara kul, är det bra grafik så är det ett plus.