Glöm inte att regga dig för Simcity-betan
Betatestet av nya Simcity körs mellan 25 till den 28 januari, avslöjar Electronic Arts.
syftet är att testa spelet, inte att sitta hela helgen och bygga städer. bättre än noll iaf så man utan att ladda ner för att testa kan veta om man vill ha det det är så det Ska vara.
Jag ser inte en timmas speltid som test, det handlar ju om att bygga en stad, tar långt över en timma.. (det gjorde det iaf, nu är risken att det är Sim Sims City) sen att de kallar det för beta är ju skrattretande
syftet är att testa spelet, inte att sitta hela helgen och bygga städer. bättre än noll iaf så man utan att ladda ner för att testa kan veta om man vill ha det det är så det Ska vara.
Jag ser inte en timmas speltid som test, det handlar ju om att bygga en stad, tar långt över en timma.. (det gjorde det iaf, nu är risken att det är Sim Sims City) sen att de kallar det för beta är ju skrattretande
Jag tror att det är nån sorts stress test på deras online bit. inte att follk ska testa funktioner och leta buggar.
"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets
What you don't learn with wisdom, you learn with pain.
"Online only"-DRMet är tydligen det enda dom är intresserade av att testa.
Eller så är spelet så tunt och nerdummat att en timme räcker för att ge feedback?
Vilket som; Köper det KANSKE efter några månader om allt verkar vara och fungera bra.
Men tills dess så är mitt intresse för SimCity otroligt svagt. Och då har jag ändå varit ett fan av serien sen första spelet på Amigan.