12 veckor utan CS: GO – vad händer, Sony?
Counter-Strike: Global Offensive och Retro City Rampage är 12 (!) respektive 5 veckor försenade. Varför? Vem vet, Sony vägrar säga något.
#valve, #counter-strike-global-offensive, #sony, #retro-city-rampage
Kan ju vara att spelet är hemskt dåligt. Ingen CS-känsla för fem öre. Det ser ut som CS, men det är något annat.
Synd att det floppar på PC bara. Source och 1.6 är större än Go just nu.
Inte riktigt, Go är ett spel som växer, jämförelsevis med 1.6 som krymper, source ligger ganska stabilt atm
Spelet var då värdelöst. Men svårt att tillfredsställa någon som började spela CS 1999. Allt nytt blir automatiskt dåligt.
För att vara den enda som spelar CS:GO här vad det verkar, så tycker jag att spelet är bra. I och med nya matchningssystemet får man härliga bäst av 30 rundor, oftast 5 mot 5 utan bottar. Samt att det är samma personer i båda lagen genom hela matchen. Matcherna brukar vara relativt jämna. En väldigt stor del av spelarna är även seriösa. Har aldrig blivit tkad i spawn eller liknande.
//Master Guardian 1 (nej jag vet inte vad det innebär)
Har folk redan förhandsbokat CS:GO till ps3 men inte fått spelet eller möjligheten att avboka och få pengarna tillbaka?
Sony har så jävla dålig support för sin EU marknad över PSN, jag minns hur US store hade mycket fler och roligare titlar än EU shoppen, på tiden då jag själv ägde en ps3.
Det kommer definitivt bli xbox i framtiden för min del om jag köper ny konsol nästa generation
Game long and prosper