Superbox för Assassin's Creed på väg
Fem konsoltitlar i en samling, inklusive tillägg och annat gött. Assassin's Creed Anthology kan bli något extra för den som missat Ubisofts lönnmördarvåg.
#assassins-creed-iii, #assassins-creed, #assassins-creed-ii, #assassins-creed-brotherhood, #assassins-creed-revelations, #ubisoft
Det var på tiden, men 150 euro är för mycket, hallå Ubisoft!
Har frågat innan men är fortfarande osäker:
Gillade inte Ass1
Testade Ass2 och ett av de bättre spelen jag lirat
Sitter nu på Ass Brotherhood och undrar om jag ska köra igenom detta och Revelations innan jag ger mig på trean? Eller blir det för mycket av samma?
Tänker mer då gameplaymässigt och inte storymässigt, för kommer jag att köpa trean så tittar jag på youtubeklipp för att få en sammanfattning av vad jag missat.
Men i Brotherhood kan man tex ta över byggnader osv, hur utvecklas detta framåt i serien? Eller kör dom en GTA och ta bort husägande o lägger till socialt gameplay med bowling?
Har frågat innan men är fortfarande osäker:
Gillade inte Ass1
Testade Ass2 och ett av de bättre spelen jag lirat
Sitter nu på Ass Brotherhood och undrar om jag ska köra igenom detta och Revelations innan jag ger mig på trean? Eller blir det för mycket av samma?
Tänker mer då gameplaymässigt och inte storymässigt, för kommer jag att köpa trean så tittar jag på youtubeklipp för att få en sammanfattning av vad jag missat.
Men i Brotherhood kan man tex ta över byggnader osv, hur utvecklas detta framåt i serien? Eller kör dom en GTA och ta bort husägande o lägger till socialt gameplay med bowling?
Av egen erfarenhet blev det för mycket av samma, för tätt inpå, och jag älskar serien
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?
Jag har alla.
Måste. Ha. Denna. Också.
Fan, också.
Those bastards!