Battlefield: Bad Company blir tv-serie
Fox tycker berättelsen om fyra inte fullt så plikttrogna soldater förtjänar en bredare publik än bara gamers.
#nyhetstips, #dice, #battlefield-bad-company-2, #battlefield-3, #battlefield-4
Hmmm... Eftersom att det inte längre utspelas då de är i armén, utan när de är i det civila känns det som att det kan bli vilken skitkomedi/såpa som helst :/
Men man ska väl inte dömma än. Svårt att inte spekulera dock.
Det står att livet som civil inte blir så stillsamt med, läs allt och inte hälften.
Hmmm... Eftersom att det inte längre utspelas då de är i armén, utan när de är i det civila känns det som att det kan bli vilken skitkomedi/såpa som helst :/
Det står att livet som civil inte blir så stillsamt med, läs allt och inte hälften.
Hehe. Jag läste allt och jag menar exakt det jag skrev
Yay, Fox, så även om serien mot all förmodan blir skitbra så kommer den att flyttas till fredagkvällar för att sedan läggas ner efter första säsongen.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Tja, jag gillade ju BC1s SP kampanj för sin humor, så varför inte. Tror dock inte att det kommer realiseras, känns som ett relativt dött projekt.
Jag har bara spelat tvåan men tycker den är bra. Kan det vara värt att skaffa ettan för kampanjen eller är det typ mer av samma?
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.
Tja, jag gillade ju BC1s SP kampanj för sin humor, så varför inte. Tror dock inte att det kommer realiseras, känns som ett relativt dött projekt.
Jag har bara spelat tvåan men tycker den är bra. Kan det vara värt att skaffa ettan för kampanjen eller är det typ mer av samma?
BC2-storyn är mycket mer seriös och har mindre humor. BC1 är med andra ord roligare och det är absolut värt att köpa BC1 för storyn.
BC2-storyn är mycket mer seriös och har mindre humor. BC1 är med andra ord roligare och det är absolut värt att köpa BC1 för storyn.
Precis, och det var därför jag inte gillade tvåans kampanj. Jag ville ha mer av den batshitcrazyhumorn som ettan hade. Seriositet finns det för mycket av i andra FPS SP kampanjer ändå.
Videomupp
Hur ofta hör man att ett spel ska bli film/serie, medans det senare visar sig vara ren bullshit?
Det här gäller filmer i allmänhet. Att göra en film är en lååång process, och att man rapporterar att man drar igång arbetet med en film betyder aldrig att den kommer gå i mål. Det är jävligt ofta det är film-filmer och spel-filmer som inte går i mål också.
subterranean homesick alien
Precis, och det var därför jag inte gillade tvåans kampanj. Jag ville ha mer av den batshitcrazyhumorn som ettan hade. Seriositet finns det för mycket av i andra FPS SP kampanjer ändå.
Ok, låter kul, ska kanske skaffa då. Borde gå att få tag på för hundringen nu ju.
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.
Hehe. Jag läste allt och jag menar exakt det jag skrev
Hur kan det bli som vilken komedi som helst? Dom muckar från armén och ska börja leva som civila, efter det lär ju det hända en massa som dom dras in i.
Dock tvivlar jag på om serien kommer bli bra, då jag blev besviken på bc 1 som jag dock testade lite granna och när jag spelade ut tvåan.
Multiplayer har jag inget emot i tvåan förutom att jag testade bara det på konsoll och har lite svårt för bf på en xbox. Men annars var det bra, men som serie tror jag det lär floppa smått, men vad vet jag kan ju gå bra för serien med.