FZ Play – Hetaste spelen i oktober
suck ni har ju missat ravaged
Trots att det är 5e spelet i serien är jag väldigt sugen på AC3.
Någon som vet hur ps3-versionen håller sig mot 360-versionen, eller bara i allmänhet? Brukar lira på 360n men har skaffat ps3 nyligen och föredrar den.
Bl a för att Microsoft låser mitt livekonto när det virtuella kreditkortet går ut för betalning.
Dishonored ser väldigt nice ut. Avvaktar recension.
Någon som vet hur ps3-versionen håller sig mot 360-versionen, eller bara i allmänhet? Brukar lira på 360n men har skaffat ps3 nyligen och föredrar den.
Bl a för att Microsoft låser mitt livekonto när det virtuella kreditkortet går ut för betalning.
De tidigare spelen i serien har fungerat utmärkt på ps3, så det ska förhoppningsvis inte vara några problem.
Kan rekommendera Ps3 versionen, är inte 100% säker men jag skulle tro att Ps3 var lead platform för utvecklingen så det kan bli den bättre versionen. Om inte så har Sony i alla fall sett till så Ps3 versionen får en timme extra exclusivt material, nå uppdrag o så.
Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.
Xcom Trevligt
"Xcom" är ett annat spel som är på gång; "Xcom: Enemy Unknown" - är däremot det som kommer snart