Femte veckan utan CS: GO – vad händer, Sony?
Medan Playstation Network-lanseringen av Counter-Strike: Global Offensive drar ut på tiden blir Sonys tystnad bara mer och mer pinsam.
#counter-strike-global-offensive, #sony
De har haft fullt upp med nya PS3 Slim "Little" eller vad tusan man ska kalla den.
Någon som lider än?
De som faktiskt tänkt köpa detta borde bojkotta spelet å köpa det på en rea eller något, det är inte acceptabelt det som har hänt.
Fast nu är det inte Valves fel utan Sonys fel. Vill man nu straffa Sony över det bör man köpa på en annan plattform.
Det är precis det jag menar...
Köp inte PS3 versionen, eller vänta tills det blir rea om något år.
Fast å andra sidan, vem kör FPS spel på konsol egentligen? man behöver ju inte handikappa sig själv medvetet så att säga.
Jag gissar på att det ärt tyskarnas fel.
Don't meantion the war!
I denna video så sjunger dom om vilkas fel det är ^^
Fast nu är det inte Valves fel utan Sonys fel. Vill man nu straffa Sony över det bör man köpa på en annan plattform.
Om du vet vad problemet är så får du gärna berätta.
Fråga Sony, spelet är väl ute på deras amerikanska service.
Nu gäller detta den europeiska marknaden - om du nu vet varför spelet inte kommit ut här än så kan du väl informera oss andra?
Om det nånsing kommer till PSN så borde ingen köpa det.
Bara för att visa hur missnöjda kunder dom har.
Men om man nu jättegärna vill spela det då? Då straffar man sig själv genom att inte köpa det (om man inte har något annat alternativ än PS3 att spela det på).
Man är så glad att man ICKET valde PS3 i denna konsolgeneration.
Sony har förstört Playstation goda rykte från ps1 & 2 med ps3.
Man är så glad att man ICKET valde PS3 i denna konsolgeneration.
Sony har förstört Playstation goda rykte från ps1 & 2 med ps3.
Varför är det aldrig någon som kan tala ut till köparna i spelbranschen?
Finns det någon bra anledning eller vad har de att förlora egentligen? Det är ju alltid såhär
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Vem bryr sig, kan inte folk helt enkelt bara förstå att man spelar första persons spel på pc och inte på konsol? Första person på pc slår första person på konsol alla gånger.
Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!
Jag tror att det är dem olika språken i EU som sätter stop för det, spel i EU skall alltid dubbas med Tyska, Franska, Italienska, Spanska.
Det kanske drar ut på tiden?
Men att Sony inte säger något, det är riktigt jävla lågt. Mer pinsamt med tystnad än att erkänna vad man gjort fel.
"High life on low budget"