SP-fokus i senaste Need for Speed: Most Wanted-rullen
Spana in den helt öppna staden Fairhaven City, där du kan glida runt i stort sett hur du vill.
#electronic-arts, #need-for-speed-most-wanted
Riktigt snyggt. Många fina detaljer.
Är det bara jag som reagerar på att det är exakt samma namn som en föregående titel?
mmmm
Var enklare om dom hade varierat sina namn, eller använt siffror. Nu har man ju ingen aning om vilken serie man gillade från början eller vilken ordning i serien något är. Har inte lirat det på flera år,. men gjorde en chansning o köpte det senaste hot pursuit, vilken skit :/
För övrigt gillar jag inte trenden med att släppa något nytt med exakt samma namn som tidigare, som att göra Gudfadern 1-3 igen, vad hände med alla "häftiga" undertitlar som vi fick dras med ett tag?
Jag undviker F2P som djävulen själv men jag skulle ljuga ifall jag påstod att detta inte ser helt okej ut. Väldigt likt senaste Ridge Racer tho.
Vadtusan har F2P med saken att göra?
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Jag undviker F2P som djävulen själv men jag skulle ljuga ifall jag påstod att detta inte ser helt okej ut. Väldigt likt senaste Ridge Racer tho.
Vadtusan har F2P med saken att göra?
Oj! Det är alltså inte ytterligare en F2P-titel? My bad.
Det förklarar varför det faktiskt ser... ja, kul ut.