Åtta minuter från nya Medal of Honor
Den 25 oktober släpps den fjortonde (!) delen på 13 år i Medal of Honor-serien. Spana in hela åtta minuter från singleplayer-kampanjen.
Kunde dem inte lagt in squad controll och icke-linjära uppdrag med en fin storytelling istället för att köra på detta är inspirerat av verkliga händelser och nu ska det bli en linjär show...
Vi vill ha taktik, vi vill kunna kontrollera olika sorters scenarion med en grupp soldater eller flera och placera ut dem på olika ställen, med icke-linjära vägar men fortfarande kan berätta en story då jävlar hade jag blivit exalterad.
Tänk er BF3's kampanj icke-linjär med squad controll som Brothers in Arms och en fin storytelling och ett grym flygplans uppdrag där man faktiskt styr flygplanet.
Håller med er. Såg inte så kul ut. Flertalet gånger träffades fiender av flera skott utan att reagera, de sprang bara vidare. Och sen stör jag mig på alla HUD-ikoner. Som när man flög heli och sköt med minigun så hade varje fiende en röd triangel ovanför sig SOM SYNTES GENOM TJOCK RÖK! Så otroligt orealistiskt att jag kräks. Var är utmaningen då? Sikta bara och skjut på alla röda trianglar så klarar du uppdraget.
Dessutom störde jag mig på att "spelarkameran" gled så fint när spelaren rörde på sig. Och vapnet rörde sig inte heller. Självklart kan man gå försiktigt och hålla vapnet rätt stadigt i verkligheten men här såg det bara konstigt ut, som en kamera på hjul med ett vapen fastsvetsat på. Det var bara när han sprang som vapnet rörde lite på sig. Påminner ju mer om hur det var i Wolfenstein 3D.
Hell Tengil, vår befriare!
Oj jävlar och slagga vad stelt det såg ut! Förövrigt, varför har _ALLA_ utvecklare fått för sig att det ser mer naturligt, realistiskt och fint ut när dom testspelar på konsol och DESSUTOM verkligen vägrar göra hastiga rörelser? Inte en enda snabb snärt på spaken i hela jävla klippet.
Har aldrig någonsin i hela mitt liv spela konsolfps på det sättet utvecklare lirar det. Sånt jäkla svammel med konsol-gameplay så det är helt sjukt. Sluttjatat för idag.
Håller med er. Såg inte så kul ut. Flertalet gånger träffades fiender av flera skott utan att reagera, de sprang bara vidare. Och sen stör jag mig på alla HUD-ikoner. Som när man flög heli och sköt med minigun så hade varje fiende en röd triangel ovanför sig SOM SYNTES GENOM TJOCK RÖK! Så otroligt orealistiskt att jag kräks. Var är utmaningen då? Sikta bara och skjut på alla röda trianglar så klarar du uppdraget.
Dessutom störde jag mig på att "spelarkameran" gled så fint när spelaren rörde på sig. Och vapnet rörde sig inte heller. Självklart kan man gå försiktigt och hålla vapnet rätt stadigt i verkligheten men här såg det bara konstigt ut, som en kamera på hjul med ett vapen fastsvetsat på. Det var bara när han sprang som vapnet rörde lite på sig. Påminner ju mer om hur det var i Wolfenstein 3D.
Jag tror inte spelets syfte är att vara så realistiskt som möjligt heller. Att vara ett action-FPS och en realistisk shooter går inte ihop, helt enkelt.
Sen skulle ett realistiskt spel vara helt sjukt jäkla tråkigt, så jag är glada att dem inte tar den vägen.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Folk kan köpa CoD så kan folk köpa detta också
Jag tycker det verkar ballt. Längesedan jag var så här sugen på ett skjutarspel
Håller med. Plus att man kan spela mer än bara Usa och ryssland i multiplayer.... bland annat Sverige med ak5... redan där så ville jag ha spelet
Är det bara jag eller varför kan man lägga upp siktet (Iron sight / ACOG sight) på en microsekund? .. ser så dåligt ut.. det var det första jag störde mig på i denna gameplay video, det andra är att det verkar väldigt segt, lite action och tråkigt + vapenljuden låter VÄLDIGT B! (that's my opinion) = inget köp.
Folk kan köpa CoD så kan folk köpa detta också
"Folk kan köpa BF3 så kan folk köpa detta"
Tycker förövrigt att Call of duty World at war samt Black ops har varit roligare än BF3.
OnT: Ser inte så bra ut. AIn verkar vara skit, miljön är gammal och tråkig(dags att röra sig mot ww1/2 eller framtiden).
Blir kanske ett köp om multiplayern inte är lika dålig som förra MoH spelet
Lorem ipsum dolor sit amet
Btw alla haters and cod fanboys... anledningen till att det är slött och sånt är för att dom kör med console kontroller...
Håller med er. Såg inte så kul ut. Flertalet gånger träffades fiender av flera skott utan att reagera, de sprang bara vidare. Och sen stör jag mig på alla HUD-ikoner. Som när man flög heli och sköt med minigun så hade varje fiende en röd triangel ovanför sig SOM SYNTES GENOM TJOCK RÖK! Så otroligt orealistiskt att jag kräks. Var är utmaningen då? Sikta bara och skjut på alla röda trianglar så klarar du uppdraget
Dock är det väl en arcade shooter och inte en arma klon.
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Btw alla haters and cod fanboys... anledningen till att det är slött och sånt är för att dom kör med console kontroller...
Doh! Att jag inte fattade det!
att visa upp ett nytt actionlir och spela med handkontroll eller på konsol öht är bara idiotiskt. Jävla konsolport
Ducati Streetfighter 848