Krångel med "Snabbsvar"

Medlem
Krångel med "Snabbsvar"

"Om du vill svara på tråden så underlättar det om du skriver ett inlägg först!"

Detta kommer fram när jag försöker snabbsvara i en tråd

signatur

Everybody needs help.

Medlem

Jag tycker också att "Snabbsvar" bör fixas, har krånglat för mig ett bra tag..

När jag skriver ett inlägg och klickar på snabbsvar så blir texten "gråaktig" men sen händer det inget.. och den postas inte i forumet.

signatur

You can't win the game...

Medlem
Skrivet av Apministern:

"Om du vill svara på tråden så underlättar det om du skriver ett inlägg först!"

Detta kommer fram när jag försöker snabbsvara i en tråd

Det händer ibland för mig också, se till att spara texten innan du klickar på posta, då kan du sedan klistra in det igen och posta igen, då brukar det fungera för mig.

Redaktör

Det kan ha att göra med att servrarna får tillfällig hicka. Jag ber kodfolket ta en titt.

signatur
Medlem

Snabbsvar funkar fortfarande inte

signatur

Everybody needs help.

Redaktör

Exakt vad händer?Får du fortfarande samma felmeddelande som när du rapporterade buggen första gången?

Vi uppdaterade serverparken förra veckan så det här problemet borde ha försvunnit vid det här laget. Märkligt. Jag ber kodarna klia sig lite i skallen och ta en titt.

signatur
Medlem
Skrivet av Apministern:

Vad kör du för webbläsare?

Medlem
Skrivet av Tompa:

Exakt vad händer?Får du fortfarande samma felmeddelande som när du rapporterade buggen första gången?

Vi uppdaterade serverparken förra veckan så det här problemet borde ha försvunnit vid det här laget. Märkligt. Jag ber kodarna klia sig lite i skallen och ta en titt.

Ja, jag får samma felmeddelande

Skrivet av musse1:
Skrivet av Apministern:

Vad kör du för webbläsare?

Windows Internet Explorer.

signatur

Everybody needs help.

Medlem

Jag får ett sådant fel ibland, ytterst sällan faktiskt. Det är som om sidan inte laddas klart, så texten är kvar i Snabbsvarrutan och när jag tagit bort den och sedan skrivit mitt svar så fungerar det inte.

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

det blir så för mig hela tiden när jag försöker posta ngt med en gammal verision av internet explorer .. är garanterat tjafs med javascripten

Redaktör
Skrivet av Caedmon:

det blir så för mig hela tiden när jag försöker posta ngt med en gammal verision av internet explorer .. är garanterat tjafs med javascripten

Gamla Internet Explorer SKA undvikas.

signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Caedmon:

Gamla Internet Explorer SKA undvikas.

Nya också

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar