Krångel med "Snabbsvar"
"Om du vill svara på tråden så underlättar det om du skriver ett inlägg först!"
Detta kommer fram när jag försöker snabbsvara i en tråd
Det händer ibland för mig också, se till att spara texten innan du klickar på posta, då kan du sedan klistra in det igen och posta igen, då brukar det fungera för mig.
Exakt vad händer?Får du fortfarande samma felmeddelande som när du rapporterade buggen första gången?
Vi uppdaterade serverparken förra veckan så det här problemet borde ha försvunnit vid det här laget. Märkligt. Jag ber kodarna klia sig lite i skallen och ta en titt.
Exakt vad händer?Får du fortfarande samma felmeddelande som när du rapporterade buggen första gången?
Vi uppdaterade serverparken förra veckan så det här problemet borde ha försvunnit vid det här laget. Märkligt. Jag ber kodarna klia sig lite i skallen och ta en titt.
Ja, jag får samma felmeddelande
Snabbsvar funkar fortfarande inte
Vad kör du för webbläsare?
Windows Internet Explorer.
Everybody needs help.
Jag får ett sådant fel ibland, ytterst sällan faktiskt. Det är som om sidan inte laddas klart, så texten är kvar i Snabbsvarrutan och när jag tagit bort den och sedan skrivit mitt svar så fungerar det inte.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
det blir så för mig hela tiden när jag försöker posta ngt med en gammal verision av internet explorer .. är garanterat tjafs med javascripten
Gamla Internet Explorer SKA undvikas.
Nya också
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.