Planetside 2-film: Döden är ingen ursäkt
Sony Online Entertainment har släppt en fläskig CGI-trailer till online-shootern.
#planetside-2, #sony-online-entertainment
Fasen.. F2P... tvivlar på att man bara köper utseende-relaterade saker till det här spelet, så det är kanske risk för Pay2Win. :/
Måtte jag ha fel, för spelidén är mysig.
EDIT:
Kom på att jag såg E3-snacket och att dom pratade om sidegrades etc, men.. jag är skeptisk!
Fasen.. F2P... tvivlar på att man bara köper utseende-relaterade saker till det här spelet, så det är kanske risk för Pay2Win. :/
De diskuterade det i en intervju runt E3 och hävdade att det absolut inte skulle vara Pay2Win utan bara camos till sin karaktär och liknande
Visst är det konstigt att Sony kan ha flera tusen spelare samtidigt som springer unt och skjuter i samma område medans DICE knappt kan ha 64 stycken utan att det laggar jävel?
Sälj konsolen o köp dator så flyter det...
Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.
Visst är det konstigt att Sony kan ha flera tusen spelare samtidigt som springer unt och skjuter i samma område medans DICE knappt kan ha 64 stycken utan att det laggar jävel?
e väl bara 32spelare på konsol
"på slutet brinner vi som vackrast"
Jo men jag tänkte på lagget. Bättre hårdvara bättre flyt på det mesta.
Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.
Jo men jag tänkte på lagget. Bättre hårdvara bättre flyt på det mesta.
Och konsolerna "klarar" väl bara av 24?
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Vad har din egen dator med att en server laggar? Sedan servrarna i bf3 är värdelösa, fick vara med om gummiband lagget, gå en bit och åker bak igen gång på gång. Och min dator kan jag då säga är inte värdelös.
Gameplay för de som har missat: http://www.youtube.com/watch?v=jTKM5CX5SWQ&feature=player_emb...
Mer information och diskussioner om spelet finns på PSU: http://www.planetside-universe.com/
Fick beta access för ett tag sedan, hoppas på beta announcement på Gamescom.
hmm beta serven e online, lira nu
Är det roligt då?
Det är väll bara us servar uppe nu så borde lagga för oss i europa.
Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.
Warpgun, vad gör du i en pc-spelstråd? Det här kan du inte sitta och slölira i soffan med en öl och popcorn.
måste ju variera sig lite
Warpgun, vad gör du i en pc-spelstråd? Det här kan du inte sitta och slölira i soffan med en öl och popcorn.
Kan man inte spela PC spel i soffan? Vad har du för kass PC som inte har HDMI utgång till TV?
Kan man inte spela PC spel i soffan? Vad har du för kass PC som inte har HDMI utgång till TV?
Du har inte hängt med riktigt så du förstod ironin i det han skrev, eftersom Warpgun brukar hänga på "konsol-trådar"
| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |
Är det roligt då?
finns en us och eu server uppe, jo det är kul inte så många online än med betan (skulle gissa på 100st kanske - just nu, tänk då 2000spelare på samma server), bra känsla i vapen och fordon,det är lite bf2142 över PS2 fast 1000gånger större maps, rätt snyggt på max settings, inga problem fps:en
annars är det som CoD och BF3, en massa unlocks/perks för vapen & fordon.
Saknar dock, det går ej att zomma ut i "external view" men det fixa dom nog.
sjukt impad av betan än så länge day/night cycle är rätt coolt, om Sony gör allt rätt kommer PS2 vara en revolution för FPS på pc
Hur vet man om man har beta access? Fick en key för nästan en månad sedan, men inte fått något mejl om download client lr liknande
Rwa?
De diskuterade det i en intervju runt E3 och hävdade att det absolut inte skulle vara Pay2Win utan bara camos till sin karaktär och liknande
Man kan ju verkligen lita på vad utvecklare säger månader innan release?
Tyvärr, men så fort vinsten/populationen sjunker eller första veckornas spelande är över, blir det med garanti mer än bara kosmetiska föremål som säljs. Inte alltid för att utvecklarna vill, men utgivarna älskar kortsiktig vinst och pay 2 win regerar där, se bara Diablo 3.
Är det roligt då?
finns en us och eu server uppe, jo det är kul inte så många online än med betan (skulle gissa på 100st kanske - just nu, tänk då 2000spelare på samma server), bra känsla i vapen och fordon,det är lite bf2142 över PS2 fast 1000gånger större maps, rätt snyggt på max settings, inga problem fps:en
annars är det som CoD och BF3, en massa unlocks/perks för vapen & fordon.
Saknar dock, det går ej att zomma ut i "external view" men det fixa dom nog.
sjukt impad av betan än så länge day/night cycle är rätt coolt, om Sony gör allt rätt kommer PS2 vara en revolution för FPS på pc
Hur vet man om man har beta access? Fick en key för nästan en månad sedan, men inte fått något mejl om download client lr liknande
du få ett mail