Dead or Alive 5: Collector's Edition ger... baddräkter
Inte riktiga då, utan in-game-baddräkter. Du som är sugen på att gå och bada med din manliga karaktär får dock gå lottlös – baddräkterna är bara för spelets kvinnliga karaktärer.
Stötte just på en rätt passande video för ett litet tag sedan angående detta ämne:
http://blip.tv/immersion/immersion-fighting-girl-clothes-4503...
Oj, har ni inte rapporterat om detta förrens nu... Det är ju gamla nyheter ^^
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Jag har inte läst den här nyheten, så för mig var det välkommet.
Om det är en gammal nyhet så spelar det inte så stor roll, det är inte direkt så att det är ett fotbollsresultat eller att Usama Bin Ladin har dött.
Så jävla äckliga japaner är.. ska alltid vara lättklädda tjejer med stora byst. Enligt mig så är det bara omoget. Och sen förstår jag inte mig på hur fan folk kan "tända" på TECKNADE FIGURER... galet.
Det kallas fantasi, något som du kanske saknar
Vad spelar du för spel?
Så jävla äckliga japaner är.. ska alltid vara lättklädda tjejer med stora byst. Enligt mig så är det bara omoget. Och sen förstår jag inte mig på hur fan folk kan "tända" på TECKNADE FIGURER... galet.
Om du kan bli upprörd över tecknade figurer så är det ju logiskt att det finns människor som "tänder" på tecknade figurer.
Det verkar som att fler drabbats av samma reaktion som jag, jag tycker att jag har ganska "sunda" åsikter när det gäller jämställdhet, exploatering av kvinnorollen i spel et cetera. Jag tycker att det finns en gräns, et cetera. Men så fort dessa dogmatiska vettvillingar börjar skrika och gapa om hur "jävla fel" allt är så blir det nästan som att jag skriver grottmänniskoåsikter bara för att jag är så less på all skitnödighet kring ämnet från vissa individer (läs rabiata feminister (med betoning på rabiata)).
Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games
Är inte sommarlovsmorgon slut ännu?
Borsta tänderna och hopp i säng igen gubben...
För mkt vuxet att titta på bättre att blunda och räkna får eller nått..
Riktiga män dansar inte, de har råd att stå i baren..
Jag har inte läst den här nyheten, så för mig var det välkommet.
Om det är en gammal nyhet så spelar det inte så stor roll, det är inte direkt så att det är ett fotbollsresultat eller att Usama Bin Ladin har dött.
Fast jag sa ju aldrig att de inte skulle rapportera den alls, bara för att det var en gammal nyhet...
Jag blev bara förvånad att det inte hade skrivits om den redan. Vi behöver inte hetsa upp oss så.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.