Rykte: Knights of the Old Republic 1 & 2 nylanseras
Om Obsidian faktiskt får göra klart tvåan innan släppet så.
Men det kommer förstås aldrig hända. mjölkningsförsök.
Ja det vore ju rätt underbart om de fick göra om hela spelet i UE3/UE4 motorn istället... Ungefär som nya Batman och Spiderman-filmerna, en Re-take inte en re-make.
Om det inte finns några nyheter alls är detta helt ointressant. Jag är helt säker på att detta har med TOR att göra, att folk ska spela spelen (och upptäcka att de är bra) för att sedan hoppa på TOR som... tyvärr förstör allt
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Först behöver de ju fixas ordentligt för att fungera på moderna datorer. Sen tvåan behöver ju en extrem lång fix-lista, förutom att det borde finnas ett alternativt spelläge som får spelet att bli som Obsidian tänkte från början.
Men det är ju knappast spelen fixas till som man vill. Så nylanseringen lär ju vara onödig. Själv lirar jag än idag kotor 2 på farsans bärbara.
Dessa spel funkade knappt på XP, får man tro att de har fixat buggarna vid det här laget?
Det lär ju knappast röra sig om en re-make av spelen, som vissa verkar antyda här, utan det är snarare en helt vanlig bundle av de båda spelen. Typ en GOTY utgåva.
Tveksamt om det ens finns något nyhetsvärde i detta men det e bara min åsikt...
Väntar fortfarande på Kotor3... Tick, tock Lucas.
"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"
Det lär ju knappast röra sig om en re-make av spelen, som vissa verkar antyda här, utan det är snarare en helt vanlig bundle av de båda spelen. Typ en GOTY utgåva.
Han kanske håller i licensen men om det kommer en trea så hoppas jag han hålls utanför skapandet.
Oh come on already! JEDI KNIGHT 3!!!!!!!!!!!!!!!
LUGN, JK3 FINNS REDAN FÖR DET ÄR JEDI ACADAMY!!!
Som någon knasboll skrev i någon nyhet förut.
KotOR 3, om jag får be. Rätt gjort trampar det ner allt vad JK-spelen heter.
JK spelen var inte dåliga precis. Skulle gärna se ett nytt sådant.
KotOR 3, om jag får be. Rätt gjort trampar det ner allt vad JK-spelen heter.
JK spelen var inte dåliga precis. Skulle gärna se ett nytt sådant.
Visst var de helt okej (framförallt de tidiga, de senare blev väl generiska) - men de saknade något som KotOR ändå hade, ytterst få spel som når upp till den nivån.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Synd att inte KOTOR är spelbart på steam. Köpte det när det var apbilligt (2€ typ) men det hänger sig titt som tätt och från vad jag läst har väldigt många liknande problem (jag har win7). Detta var dock något år sedan, har läget ändrats och det fungerar att spela nu får någon väldigt gärna upplysa mig om detta.
Synd att inte KOTOR är spelbart på steam. Köpte det när det var apbilligt (2€ typ) men det hänger sig titt som tätt och från vad jag läst har väldigt många liknande problem (jag har win7). Detta var dock något år sedan, har läget ändrats och det fungerar att spela nu får någon väldigt gärna upplysa mig om detta.
Det har inte bara med steam att göra.
Han kanske håller i licensen men om det kommer en trea så hoppas jag han hålls utanför skapandet.
Frågan är ju dock hur man skulle kunna utveckla en KOTOR 3. Jag har nämligen läst SW: TOR: Revan, och utan att spoila något storymässigt, så känns det rent ut sagt omöjligt att kunna utveckla någon uppföljare som utspelas mellan KOTOR 2, Revan och SW:TOR. Hur mycket jag än skulle vilja se en 3:a, så veti katten hur man skulle kunna utveckla den. Tips. Läs Revan. En bra bok tycker jag, som förklarar Revans öde, som lämnades oförklarat efter KOTOR-spelen.