ZombiU
Hear ye, hear ye – undergången är här. För när helvetet är fullt kommer de odöda till en glänsande vit familjekonsol från supersnälla Nintendo.
#zombiu, #nintendo, #ubisoft, #red-steel, #dark-souls
Trots hur jävla sugen jag är på att spela det här så är jag fortfarande skeptisk till Wii U. Det krävs fler spel för att locka, och framförallt så är priset det viktigaste. Finns inte en chans att jag slänger ut upp emot 4000kr på det, men runt 2000kr skulle kunna vara något. Dock ser det inte ut att bli ett dag 1 köp.
Hur man vet att ett spel är till en Nintendo konsoll: Namnet på konsollen finns med i titeln....
Ex.
Super Mario 64
New Super Mario Bros Wii
ZombiU
osv...
Tänk om Microsoft och Sony gjorde likadant och la till 360 och Ps3 efter varje titel, skulle låta ganska fånigt.
Nej, jag har inget emot Nintendo, har wii, xbox360, ps3 och pc att välja mellan eftersom alla har sina fördelar... men nintendos sätt att döpa spel är lite smålustigt
Spelet verkar helt klart intressant. Det vore riktigt grymt med en pc version, då jag inte tänker köpa Wii U för oavsett pris
Samma här. Dock kan jag tänka mig att lägga ut en tia om jag kunde få ett WiiU för det priset
Spelet verkar helt klart intressant. Det vore riktigt grymt med en pc version, då jag inte tänker köpa Wii U för oavsett pris
Samma här. Dock kan jag tänka mig att lägga ut en tia om jag kunde få ett WiiU för det priset
Haha, jo det hade jag väl också gjort^^
Game long and prosper
ONLINE STORE :
====( http://zzb.bz/5meA3 )=====
n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone
free shipping
competitive price
any size available
accept the paypal
jordan shoes $32
nike shox $32
Christan Audigier bikini $23
Ed Hardy Bikini $23
Smful short_t-shirt_woman $15
ed hardy short_tank_woman $16
Sandal $32
christian louboutin $80