Epic lär sig berättarknep av Pixar
Inför Gears of War: Judgement lät utvecklargänget-besöka en workshop som hölls av skaparna av bland annat Toy Story, för att bli bättre på historieförtäljande.
#epic-games, #gears-of-war-judgement
Jag skulle så hemskt gärna vilka se pixar försöka sig på och göra en 2D-film. deras sätt att berätta en historia är som sagt alldeles underbart, och om man skulla kombinera det med 2D, som är enligt mig mycket charmigare än 3D så skulle det vara fantastiskt.
Jag skulle så hemskt gärna vilka se pixar försöka sig på och göra en 2D-film. deras sätt att berätta en historia är som sagt alldeles underbart, och om man skulla kombinera det med 2D, som är enligt mig mycket charmigare än 3D så skulle det vara fantastiskt.
Varför skulle pixar få för sig att göra något i 2D?
Pixar är helt enkelt ljusår före spelbranschen när det gäller att berätta en historia med djup, och ta fram intressanta karaktärer. Här finns massor att utveckla.
Jag tyckte iaf att det var en intressant nyhet, även om det säkerligen inte är varken första eller sista gången som Pixar får besök av spelutvecklare.
Nu är ju inte detta samma sak som du menar (gissar jag?) men Brad Bird gjorde ju MI:4 och Andrew Stanton gjorde John Carter.
Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen
Nu är ju inte detta samma sak som du menar (gissar jag?) men Brad Bird gjorde ju MI:4 och Andrew Stanton gjorde John Carter.
Jag menar så klart tecknat 2D á la Disney