hitta på DIN egen extremsport
tråden säger allt varför inte 20000 meter simning i oblandad saft eller oljespill surfing eller att provocera chuck norris. hitta på DIN egen extremsport:up:
Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT
här är mitt förslag från 2007 http://www.fz.se/forum/thread.php?id=14574
thank you, come again
Lavasimning, rymdskyttelsurfning och atombombsbingo var några idéer jag hade, men eftersom sport i allmänhet redan är ganska hård tänkte jag att det kanske vore bättre att göra det motsatta och ta fram mer minimalistiska alternativ. Vad sägs om färgtorkningsstirrning, 5 meter krypning, fjäderfäktning eller 20 minuter stillasittning? Är det läge att börja boka arenor?
Lavasimning, rymdskyttelsurfning och atombombsbingo var några idéer jag hade, men eftersom sport i allmänhet redan är ganska hård tänkte jag att det kanske vore bättre att göra det motsatta och ta fram mer minimalistiska alternativ. Vad sägs om färgtorkningsstirrning, 5 meter krypning, fjäderfäktning eller 20 minuter stillasittning? Är det läge att börja boka arenor?
boka? BYGGA!
säldubbning, den som dubbar mest sälar med äkta chevalieriska riddarnamn under en viss tidsperiod vinner. blodsgjute och man blir diskad.
kan tänka mig Ser Toto den varmstjärtlige sittandes på en vit, stor, majestätisk.... ISBIT!
There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.
Vad sägs om färgtorkningsstirrning, 5 meter krypning, fjäderfäktning eller 20 minuter stillasittning? Är det läge att börja boka arenor?
det skulle bli en sport att orka titta på utövarna
här är några andra förslag, luftlyftning, en mans fotboll, stirra ner motståndaren, 100 meter sist över linjen
en till extrem: slag under bältet boxning
thank you, come again
boka? BYGGA!
säldubbning, den som dubbar mest sälar med äkta chevalieriska riddarnamn under en viss tidsperiod vinner. blodsgjute och man blir diskad.
kan tänka mig Ser Toto den varmstjärtlige sittandes på en vit, stor, majestätisk.... ISBIT!
dubbar? menar du inte klubbar?:O
Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.
Tjörn runt med betongbåt och blyköl, baklängesbackhoppning med skridskor och 300meters backe, kantarell plockning med ögonbindel, stavhopp med spjutkastning-spjutet kastas iväg när hoppare befinner sig som högst i hoppet, Formel1 cross-standard F1 bilar med crossdäck...kommmer inte på något mer just nu
Bjosarn:får oftare skumma drummar om jag druckit alldeles för mkt alkohol.