Första filmen från Bioshock Infinite
Häftigt! Frågan är när och vart spelet utspelar sig.
''den svävande staden Columbia i början av 1900-talet. Staden i sig sägs vara en sorts förvriden gestaltning av den amerikanska optimismen vid sekelskiftet''
så alltså förmodligen under tidiga 1900-talet, i den flygande staden columbia, sen dessutom ser man många amerikanska flaggor i trailern, så jag skulle tippa på Amerika, även i slutet där logan km ser man en sönder riven amerikansk flagga
Haha
Seriöst.. hur vore det om folk faktiskt läste nyheten dom kommenterar?
Nästa spel får gärna utspela sig på ett rymdskepp ute i rymden, och byta namn till SystemShock.
+1
Systemshock 2 är bland det bästa jag spelat. Har tyvärr inte spelat 1an (fick det inte att fungera i dosbox när jag testade).
Fastnade tyvärr aldrig för BS1, och tror inte jag kommer spela detta heller, men trailern var riktigt bra.
Förhoppningsvis så blir det bättre än den väldigt bleka tvåan.
Som Ken Levine och Irrational Games inte utvecklade. Tänk Bioshock -> (Bioshock 2) -> Bioshock Infinite.
Ken Levine lämnade Irrational (eller iaf Bioshock 2-projektet) och under samma period byte Irrational namn till 2K Marin eller nåt (uppköpta av 2K Games). Det är samma team fast utan Mr. Levine.
"When corporations create the music we all lose."
Förhoppningsvis så blir det bättre än den väldigt bleka tvåan.
Som Ken Levine och Irrational Games inte utvecklade. Tänk Bioshock -> (Bioshock 2) -> Bioshock Infinite.
Ken Levine lämnade Irrational (eller iaf Bioshock 2-projektet) och under samma period byte Irrational namn till 2K Marin eller nåt (uppköpta av 2K Games). Det är samma team fast utan Mr. Levine.
Ken Levine var väl med och grundade Irrational som blev 2K Boston/Australia då de gjorde Bioshock och blev en del av 2K? Bioshock 2 (singleplayer-delen) utvecklades av 2K Marin som är en spin-off på Irrational Games A.K.A 2K Boston med delar av folket som jobbade på Bioshock. Typ, på ett ungefär.