Guitar Hero-utvecklarna jobbar på Call of Duty-serien
Tidigare Guitar Hero- och Tony Hawk-utvecklarna Neversoft avslöjar att de arbetar på ett Call of Duty-FPS.
#neversoft, #infinity-ward, #treyarch, #sledgehammer, #raven-software
Neversoft har alltid gjort saker till console och tror knappats att deras CoD blir PC-vänligt, men BO 2 förövrigt är ett ganska bra satsning imo pga att IW är rädda för förändringar med men inte treyarch. Men neversoft? NJAEE, Tony hawk är ju helt snett imo. Skate 3<3.
@Rasmus96 det är bara ge fan i CoD om du tycker så.. Ingen tvingar en och spela ..
What the....Raven Software sitter alltså och skapar DLC till CoD....och nu ska Neversoft joina också....okej Activision Blizzard Inc (För jag antar att de är dem som har fattat beslutet) låt Neversoft få göra Gun 2 nångång iställe för att sätt dem för att släppa in fler händer att mjölka den stackars CoD kon.
Och snälla ge Raven fira händer att skapa något nytt så ska ni se att ni inte behöver sätta alla era studios att punga ut olika varianter av CoD.
Men jag antar att folk kommer köpa dessa spel utan att kräva nått först, sen klaga på att spelet inte bidrar med nått nytt....
ZZZzzzzzzZZzz
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Asså, garvar jämt när jag ser denna bild!