Första teasern från Amnesia: A Machine For Pigs
Yes, there will be pigs.
#amnesia-the-dark-descent, #dear-esther, #thechineseroom, #amnesia-a-machine-for-pigs
Kan nog bli bra, skräck är alltid uppskattat. Dock så har jag inte spelat klart Amnesia så jag vet inte vad jag tycker om en uppföljare än. Känns så meningslöst att spela amnesia nu på de ljusa sommardagarna, känns som att man inte får ut det mesta av spelet då liksom. Nåväl, det här spelet kommer jag hålla mer utkik efter
Jag ser inte Dear Ester som ett spel egentligen. Amnesia har jag inte spelat själv, men har drunknat i "lets play"-videos av det. Håller koll på uppföljaren, vem vet? Skulle vara kul att se ett riktigt lyckat Lovecraft-spel.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Tycker inte deras spel är precis "skräckinjagande", men de gör fina backdrops till historier.
Misstänker en svag risk för flopp...
Frictional Games hade 3 spel inom den genren bakom sig innan Amnesia, Dear Esther skaparna har väl bara gjort Dear Esther? har de gjort något annat spel i samma genre?
Om Frictional Games står för både motor och idé.. lär spelet bli utmärkt, men slänger de tyglarna till de andra nissarna.. nope.. skit tror jag..
Kan nog bli bra, skräck är alltid uppskattat. Dock så har jag inte spelat klart Amnesia så jag vet inte vad jag tycker om en uppföljare än. Känns så meningslöst att spela amnesia nu på de ljusa sommardagarna, känns som att man inte får ut det mesta av spelet då liksom. Nåväl, det här spelet kommer jag hålla mer utkik efter
Spela Amnesia 1 på en ljus sommardag, kan lova dig att du kommer skita ner dig ändå.
& Har du kollat på för mycket Amnesia videos på youtube, så dra ner nån customstory, det finns jävligt välgjorda sådanna.