Assassin's Creed III – Ubisoft berättar om sin stjärna
Den kreativa kraften bakom Assassin's Creed III guidar oss genom den sju minuter långa E3-trailern.
#assassins-creed-iii, #ubisoft
Minns hur spelen såg ut och var för tio år sedan, då drömde vi om sådana här spel. Jag tycker det ser riktigt fint ut.
Ser bra ut, men jag föredrar ändå stadsmiljöer
Ett New York i mitten på 1800-talet hade inte varit del, fast då hade de inte så många höghus i staden.
Ett New York i mitten på 1800-talet hade inte varit del, fast då hade de inte så många höghus i staden.
Om det ska vara massor av höghus så måste man ju ha en Grappling hook, hur orienterar man sig annars? Då finns det ju faktiskt Just Cause 2 eller något spindelmannen spel
Om det ska vara massor av höghus så måste man ju ha en Grappling hook, hur orienterar man sig annars? Då finns det ju faktiskt Just Cause 2 eller något spindelmannen spel
kanske ett just cause som inte utspelar sig på en ö
always use the nubs for cover
Eller ett till Batman!?
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett