Starforge – futuristiskt Minecraft spelbart nu
Vad händer om man mixar Minecraft, Halo och Warcraft? Missa inte indieliret som nu befinner sig i gratis alpha.
#nyhetstips, #starforge, #codehatch, #minecraft, #halo-combat-evolved
Men! Fan jävla aliens och vapen -.-'
EDIT: Såg detta just
"Själva spelet kommer även i framtiden vara free-to-play, med möjlighet att köpa nya karaktärer, klasser och föremål."
Så det kommer alltså vara som 100% alla andra F2P-spel? Köpa massa saker för 1000000kr innan spelet är färdigt?
Ser rätt jäkla coolt ut! Typ Minecraft + Towerdefence + Borderlands on steriods.
Tribes Ascend, Planet Side 2, Mech Warrior Online och nu det här spelet, Free to Play marknaden börjar onekligen se rätt intressant ut. Så länge spelen bara inte blir som hatfortress eller att man kan köpa sig till markanta fördelar som bättre vapen tycker jag det är rätt okej.
Dock måste jag säga att jag hellre fortfarande lägger ut en fast summa som tex Minecraft där att man får hela spelet samt alla framtida uppdateringar gratis utan att behöva bry sig om en massa små dlc och addons bs.
Där fick du Mojang Markus.
Fast, hur tänkte det med överljuds-regnet bestående av stora smutsiga glasskivor? (kanske.. "bara alphan" stämmer DENNA gång iaff).
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
Men! Fan jävla aliens och vapen -.-'
EDIT: Såg detta just
"Själva spelet kommer även i framtiden vara free-to-play, med möjlighet att köpa nya karaktärer, klasser och föremål."
Så det kommer alltså vara som 100% alla andra F2P-spel? Köpa massa saker för 1000000kr innan spelet är färdigt?
Man köper väl bara det man vill ha.
"If the road ahead is long, don't turn back"