Square Enix: Activision var galna som övergav True Crime
Efter att Square Enix plockade upp nedlagda True Crime: Hong Kong och nu släpper det under namnet Sleeping Dogs säger de att Activision var "galna" som ställde in spelet.
#square-enix, #activision-blizzard, #true-crime-hong-kong-2, #united-front-games, #sleeping-dogs
Njae, nu ska de väl inte ta i så där.
"Historien är lika innehållsrik och intressant som Mass Effect."
Nu du gubbe ska du inte ta i så du spricker. Den dagen Sleeping dogs är en trilogi som jag varvat 8 gånger kommer jag tro på det.
Iofs hade mass effect gjort sig bäst att sluta efter 1:an då både 2:an och 3:an vart minst sagt betydligt sämre
"Historien är lika innehållsrik och intressant som Mass Effect."
Nu du gubbe ska du inte ta i så du spricker. Den dagen Sleeping dogs är en trilogi som jag varvat 8 gånger kommer jag tro på det.
Iofs hade mass effect gjort sig bäst att sluta efter 1:an då både 2:an och 3:an vart minst sagt betydligt sämre
Smaken är ju alltid som den berömda baken, delad.
Jag personligen föredrar den andra och tredje delen faktiskt. Ja iaf 99% av del tre. varför det är 99% tror jag inte att jag behöver förklara så ingående.
"... striderna känns lika bra som i ett fighting-spel, bilkörandet är lika bra som Need for Speed och historien är lika innehållsrik och intressant som Mass Effect. Allt i ett enda spel."
Nu har chefen sagt att det är såhär och då är det så. Ifrågasätt inte chefen!
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Smaken är ju alltid som den berömda baken, delad.
Jag personligen föredrar den andra och tredje delen faktiskt. Ja iaf 99% av del tre. varför det är 99% tror jag inte att jag behöver förklara så ingående.
Tvåans story var lite av ett skämt. Karaktärsgalleriet var däremot, för att vara ett spel, fantastiskt.
"Men den öppna världen känns som Arkham City, striderna känns lika bra som i ett fighting-spel, bilkörandet är lika bra som Need for Speed och historien är lika innehållsrik och intressant som Mass Effect. Allt i ett enda spel."
Ta nu inte i så att du bajsar på dig. True Crime hade sina stunder, men i det stora hela har hela serien varit medioker och hela tiden försökt hypa sig till samma nivå som GTA.. Vilket de naturligtvis aldrig lyckades med. Varför skulle en uppföljare vara bättre?
I came here to ruin your day. God sent me.