Assassin's Creed III – första gameplay-filmen
I höst lämnar Ubisoft de forna hjältarna Ezio och Altaïr för den amerikanska revolutionen. Kika på den första gameplay-rullen.
#ubisoft, #assassins-creed-iii
Det här kommer bli bra!
Hoppas bara att Ubisoft beslutar sig för att anpassa kontrollerna på pc versionen så vi få en lika bra spelupplevelse som konsolspelarna.
Som betalande kund så tycker jag att vi som köper pc versionen förtjänar det!!
Inget fel med kontrollerna till PC, bara lite svårt att lära sig
Det här kommer bli bra!
Hoppas bara att Ubisoft beslutar sig för att anpassa kontrollerna på pc versionen så vi få en lika bra spelupplevelse som konsolspelarna.
Gör som jag och skaffa en Gamepad till datorn. Jag köpte Xbox 360 Gamepad for Windows och det är ett utav de bästa köpen jag har gjort! Älskar att lira med den <3
Känns lite derp att han kan slåss så pass öppet när fienden har skjutvapen, samt att de tycks bara se på, ja det finns många chanser för dem att skjuta honom. Visst de var väldigt dålig precision med dem skjutvapnen som fanns då, men de måste väll ändå kunna träffa på 3m avstånd.......
Aja lär väll bli kul men känns som om serien passar in bättre i medeltiden, men de ska väll beta av tidsålder efter tidsålder för att sedan komma fram till nutid. Jag föredrar tiden som ettan utspelade sig i utan alla överdrivna gadgets...
Det här kommer bli bra!
Inget fel med kontrollerna till PC, bara lite svårt att lära sig
Minns du inte? Någon taleman på Ubisoft sade för några veckor sen att dom inte skulle anpassa kontrollerna för pc versionen och att man bör spela med en handkontroll inpluggad till datorn :/
Måtte bara kontrollerna ändå vara som i Brotherhood och Revelations, dom var störtsköna
Game long and prosper