bra gömställe i rummet ??
Låsa dörren till rummet?
visa vart skåpet ska stå, ryt till tillnà så hon förstår att låt bli dina grejor!
Om du vill ha ett gömställe så har jag det bästa ever, göm det du vill gömma under påsen i en papperskorg, alltså inte i påsen, utan under, ingen tänker på att kolla där. 100% mega-smart.
R.I.P The_maxx
Göm under plastpåsen i den lagom fyllda papperskorgen?
nog bäst hittils
Låsa dörren till rummet?
visa vart skåpet ska stå, ryt till tillnà så hon förstår att låt bli dina grejor!
Om du vill ha ett gömställe så har jag det bästa ever, göm det du vill gömma under påsen i en papperskorg, alltså inte i påsen, utan under, ingen tänker på att kolla där. 100% mega-smart.
har inget lås på min dörr
Låsa dörren till rummet?
Lyssna på IceMan, han har lösningen.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Låsa dörren till rummet?
Liten fundering bara, vem tömmer papperskorgen när den blir full? Inte så bra om mamma skall vara snäll och plocka bort skräpet, lyfter påsen och ser det som ligger under...
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Låsa dörren till rummet?
Liten fundering bara, vem tömmer papperskorgen när den blir full? Inte så bra om mamma skall vara snäll och plocka bort skräpet, lyfter påsen och ser det som ligger under...
Med lite tur så e han stor nog för sånt sj =D
Jag hade det bra när jag bodde hemma, ingen ville gå in i mitt rum <3
R.I.P The_maxx
Jag hade det bra när jag bodde hemma, ingen ville gå in i mitt rum <3
Var det på grund av alla landminor, gevär, sovjetiska flaggor och Red Army Choir på LP i bakgrunden?
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Haha.... ja varje tonåring har väl ett "stash" så att säga. *fniss*
...
jag hade en stash den blev mot alla odds upptäckt hursomhelst hade jag mina spel i min tv bänk och gömde "grejerna" bakom spelen, helt osynligt. kan va något kanske ?
Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT
Slå henne i ansiktet med en spade (bredsidan, så du får det där roliga ljudet) så kommer hon sluta leta bland dina grejer.
och säg till vart du bor jag vill vara med
Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT
Lägg i en kondom, svälj.
.......
Jag kan rekommendera den här metoden, funkade bra för mig i många år! Enda nackdelen är väl att man inte riktigt kan ta ut det på begäran :/
Skämt åsido, kolla upp teknikmagasinet! De brukar ha mindre kassaskåp för en billig slant.
Om du har sprit att gömma undan bör du ha tillgång till en slant för ett kassaskåp