Diablo III – ondskan är tillbaka!
RECENSION:
Stämningen från trailern är skön, gillar att den var relativt kort men ändå så fick man den där "FUCK YEAH" känslan.
Musiken och ljudet var väldigt passande och gav definitivt det där lilla extra som skapar gåshud. Dock så måste jag säga att det känns som att den mörka och apokalyptiska känslan i trailern påminde mig om att spelets grafik olyckligtvis inte har samma visuella känsla.
Denna trailer är definitivt nästan endast vid samma längd som en teaser men den levererar på ett sätt som en fullskalig längre trailer bara kan. Rekommenderas skarpt.
+ Ljudet
+ Snygg CGI
+ Gåshud
- Påminnelse om hur spelet borde vara mer visuellt sett
- Spoilers
Tbh är det ingen som bryr sig om Diablo 3 är bra eller inte. Alla spelsidor kommer ge det max-betyg ändå och det får mig känna mig äcklad angående allting med gaming. It's Mass Effect 3 all over again...
Trots att jag är en stor diablo-nörd måste jag hålla med dig, speljournalistiken behöver verkligen sluta ge automatiska nior och tior till allt som är nytt, dyrt, och stort från stora spelstudios. Jag ger mig ogärna in i den oändliga spelbetygsmatchen, men faktum är att något som får en femma borde enligt den 10-gradiga skalan vara ett okej spel. Som det är nu är allt under 7 pest och borde inte spelas.
Skulle d3 komma till konsol?
We have a console team which is actively in "research and development" mode. The current consoles, we feel, are very viable for Diablo 3. But we're not just going to port it over. We're trying to figure out, if we're going to put it on a console, how do we change it so that it feels like a console game and not a PC game that was put on a console. But there will be no announcements until we figure out how to do it. We have amazing talent on the team and I'm already seeing things that got me very excited. It looks very promising.
källa : http://www.diablofans.com/
Meh, ett hack n slash som inte kommer med särskilt mycket förutom ett AH där man kan använda sina egna pengar för att bli bäst.
Men klart det står ju Blizzard på lådan....
Ja det är ju vad du har uppfattat det som. Men någon har ju hittat det här också. I hence troll in your comment.
We have a console team which is actively in "research and development" mode. The current consoles, we feel, are very viable for Diablo 3. But we're not just going to port it over. We're trying to figure out, if we're going to put it on a console, how do we change it so that it feels like a console game and not a PC game that was put on a console. But there will be no announcements until we figure out how to do it. We have amazing talent on the team and I'm already seeing things that got me very excited. It looks very promising.
Palla, men kommer PC spelarna kunna möta konsolspelarna?
Palla, men kommer PC spelarna kunna möta konsolspelarna?
Nej, det skulle jag inte tro. det är ju olika nätverk.
Kul att FZ hypar ett spel som fått i mitt öga ljummt mottangade....subjektiv bedömining och en hög score kommer det garanterat bli.
Ungefär som när FZ skulle recensera DICE och sedan i diverse bloggar visade hur goda vänner de var haha.
Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005
Blizzard kan fan verkligen göra cinematic's.....damn
When do you think people die? When they are shot through the heart by the bullet of a pistol? No. When they are ravaged by an incurable disease? No. When they drink a soup made from a poisonous mushroom!? No! It’s when they are forgotten.
Jämför med denna: http://www.youtube.com/watch?v=ybHAb0VoFT4
Historieberättande i toppklass eller Diablo trailer av Michael Bay? Nuvarande Blizzard teamet tycks inte kunna förmedla den där speciella Diablokänslan ... den mörka, fuktiga, gotiska medeltid som både del ett och två osade av.
Rest in peace Diablo
http://www.youtube.com/watch?v=D5YmI2qYxAc&feature=relmfu
Meh, ett hack n slash som inte kommer med särskilt mycket förutom ett AH där man kan använda sina egna pengar för att bli bäst.
Men klart det står ju Blizzard på lådan....
Håller med.
Får spelet gratis via min fru band sig ett år till WoW.
Hade inte betalat för att spela det.
Mer överhypatspel får man leta efter.
Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer
Automatiska nior och tior i betyg? Det som retade er var väl att Battlefield-skiten inte gick att spela på flera månader fast än det fick topp-betyg där också?
Jag ser fram emot spelet, precis som jag gjorde med Battlefield 3 - men det är ett jävla spel...kom igen! Ni kastar glåpord omkring er som om någon skulle bry sig? Trist att barnbidraget inte tillåter er att njuta av detta mästerverk - det kommer säkert en piratkopia till er också snart.
Skärp er för fan.