Besegra vågor av fiender i Future Soldiers co-op-läge
Spana in Ghost Recon: Future Soldiers fräscha Guerrilla-läge, där samarbetar du tillsammans med din grupp för att ta ner våg efter våg av anstormande bad guys.
#tom-clancys-ghost-recon-future-soldier
Det ser snyggt ut, men ser för enkelt ut. Jag kommer testa i vilket fall som helst.
3rd person crap, inget jag vill ha till PC.
dassaren:
Det gjorde de. Sen ändrade de sig.
wat, står ju att det släpps till PC på profilen
wat wat wat wat waaaat ?
Jag tror du missförstod mig. Jag menade att Ubi sade att de inte skulle släppa titeln till pc, men sedan ändrade de sig och nu så kommer en pc-version i varje fall. Med andra ord, ja, det kommer till pc.
dassaren:
Det gjorde de. Sen ändrade de sig.
wat, står ju att det släpps till PC på profilen
wat wat wat wat waaaat ?
Jag tror du missförstod mig. Jag menade att Ubi sade att de inte skulle släppa titeln till pc, men sedan ändrade de sig och nu så kommer en pc-version i varje fall. Med andra ord, ja, det kommer till pc.
jaha! :> nu framgår det.
Bra av Ubi men jag undrar hur deras DRM kommer att se ut.. hmmm
Vilket GUI... Hjälp.
Snackar du om? Den är ju jättetrevlig!
Inte direkt - många utvecklare verkar glömma att "less is more" i det fallet. Poängmätaren får mig att kräkas, det tillsammans med UI-element som lägger sig lite överallt och överlappar spelvärlden känns... Otroligt plottrigt. Synd att det blivit så förbaskat vedertaget att man ska ha hjälpsymboler och mätare för det ena och det andra överallt, framförallt i spelvärlden själv.
Nej, ett riktigt hardcore-spel med ett relativt minimalistiskt UI eftersöks. (Speciellt när man ska kalla spelet "Ghost Recon"... Testa att spela de tidigare spelen i serien - undantaget Advanced Warfighter - och förstå vad jag menar.)
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.