Spelåret 2012, del 4
Vi har hunnit fram till näst sista delen av FZ:s feta och omistliga guide för spelåret 2012.
Hm... Jag köpte Metro 2033 fullpris när det släpptes, har inte spelat mer än någon enstaka timme. Däremot läste jag om boken. Vet inte om jag vågar mig på uppföjaren (spelet alltså).
Hoppas Borderlands 2 känns fräsht och inte en ren DLC-upprepning.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Guildwars 2 har legat förbokat sedan maj 2008 och borderlands 2 kommer bli så asballt.. hade så förbaskat skoj i ettan.. däremot är jag en sur gubbe och bojkottar kategoriskt syndicate.. spelar ingen roll om det är ett bra speö.. syndicate är det inte
spriten räddade mig från sporten
Stiligt! Någon som vet vad låten som är i filmen till GW2 heter?
Näe jag har oxå letat efter ett namn men hittar bara att det refereras till Piano Theme och Guild Wars 2 Gamescon demo.. Jeremy Soule krediteras skapandet såklart!
Men en liknande låt som oxå kan rekomenderas varmt; Ludovico Einaudi - Nuvole Bianche
Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors
Hm... Jag köpte Metro 2033 fullpris när det släpptes, har inte spelat mer än någon enstaka timme. Däremot läste jag om boken. Vet inte om jag vågar mig på uppföjaren (spelet alltså).
Hoppas Borderlands 2 känns fräsht och inte en ren DLC-upprepning.
Metro 2033 är ju grymt, bättre stämning i spel får man leta efter och dessutom är grafiken i klass med Crysis om inte bättre. Kommer definitivt att skaffa nya Metro då det ser kanon ut, även Aliens Colonial Marines vilket dock inte fanns med på listan.