Över 100 speedruns på fem dagar - pågår nu!
tycker det är förbannat grymt att alla donationer har bringat in över en halv miljon svenska kronor...
115 000$ för att vara mer exakt. Nyheter som dessa borde uppmärksammas i aftonbladet, det händer mer i gamer-världen än folk tror!
Jag har donerat, hoppas flera gör det
Förresten så kan man ju donera bara av det faktumet att de har ett marathon det är ju massor med kul att titta på ju! Sen att pengarna går till cancer är ju bara en bonus.
Favoriter:
Half-life
Duke Nukem
Zelda: A link to the past
Zelda: OoT
Super Meat Boy
Quake.
Var det någon som kollade Halo: reach? Fy tusan vilken buzzkill att titta på -.-
"Something that spoils or ruins an otherwise enjoyable event" Som svar till din fråga om buzzkill.
Kanske inte riktigt i sin rätta kontext där jag skrev det.
I vilket fall var det tråkigt, tog för lång tid och det gick bara sakta. Dödade stämmningen lite i det hela, det var ett jävla liv i chatten om att det var ett tråkigt spel osv.
Spelet är säkert jättekul att spela, men det är ingen vidare speedrun med det.
"Something that spoils or ruins an otherwise enjoyable event" Som svar till din fråga om buzzkill.
Kanske inte riktigt i sin rätta kontext där jag skrev det.
I vilket fall var det tråkigt, tog för lång tid och det gick bara sakta. Dödade stämmningen lite i det hela, det var ett jävla liv i chatten om att det var ett tråkigt spel osv.
Spelet är säkert jättekul att spela, men det är ingen vidare speedrun med det.
Nej det är inget Meat boy.
Håller med eftersom jag dels inte spelat något Halo och det jag sett har inte imponerat.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Lite drygt med speedruns som är estimerade till 6 timmar (!). :/
Det var ju dessutom två delar, men jag antar att det var ett väldigt önskat spel, annars hade dom nog inte kört det. Dessutom gav det riktigt bra med donationer.
Mjo... men de skulle lätt ha kunnat spelat 6 till 9 andra spel istället för just final fantasy.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.