Battlefield 3 spöar The Old Republic
Biowares Star Wars-MMO viker ner sig mot Dices slagfält i 2011 års sista försäljningsstatistik.
#star-wars-the-old-republic, #bioware, #battlefield-3, #dataspelsbranschen
Som vanligt så är dessa spel relativt meningslösa eftersom digital försäljning inte är med. (Bra att detta påpekas i texten däremot.)
Vet nog faktiskt ingen som köpte en Fysisk kopia av BF3 till PC. och c:a 90% av alla jag spelar SWTOR med köpte via Origin direkt.
Kul att se att Saints Row 3 skuttat in på listan iaf. Det är ett spel som verkligen sätter underhållning i främsta rummet.
Skönt att BF3 ligger över MW3 så världsordningen är på krigsfronten också.
Inskaffade 2 kopior av BF3 (PC) på webhallen.
Varför i hälleflundra två stycken?
Precis, varför 2 ?
Vanliga + Back 2 Karkand?
Kanske som för mig - köper alltid dubbelt så sambon får sitt eget exemplar Tur att hon är gamer!
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Ja Bf3 finns att köpa/ladda ner på Psn ochså. Säkert på xboxen me.Ja vi gillar ju fps på konsoll för att d e så enkelt å man får ett ok spel utan så mycket tjafs runt om. Men jag har ju ochså 2 pc nu men inte för krävande spel utan för internet/foto bilder mm å "lättare" spel. Och det är jag mycket nöjd över. Tycker att pc är bra på så mycket å när det är klart me internet mm vill jag bara koppla av med min ps3a.
Inskaffade 2 kopior av BF3 (PC) på webhallen.
Varför i hälleflundra två stycken?
Precis, varför 2 ?
Vanliga + Back 2 Karkand?
Kanske som för mig - köper alltid dubbelt så sambon får sitt eget exemplar Tur att hon är gamer!
Vissa har det bra.
In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.
Hmm, nyhetstorka? Tycker de flesta nyheterna de senaste dagarna har handlat om antal spelare som är inloggade eller hur mycket något har sålt.
Denna nyheten kommer varje vecka
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Kanske som för mig - köper alltid dubbelt så sambon får sitt eget exemplar
En till mig och en polare
Ah, ok, till två pers då, så att det inte är två till samma person. Som att ifall man blir bannad på ena typ
BTW, Ankh din jäkla turgubbe som har en GF som är gamer
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.