Nya spellägen introduceras i Modern Warfare 3
Enligt mig en riktigt överskattad spelserie. Visst det finns många där ute som gillar spelet, men det är helt enkelt inte min stil av FPS spel Gillade MW2 innan alla engelska snorungar förstörde Xbox-live upplevelsen för mig. Kthxbye
Offtopic: Battlefield3 + B2K på PC är inget mer än awesome Adda mig på Origin ifall ni känner er manade: Montage
M'kay?
Jag köper direkt!
eller....nä :/
du måste ha ett jätte kul liv när du alltid går in och kommenterar en massa spam kommentarer på spel du inte ens spelar eller bryr dig om ........
Om han har en jätte eller om han har kul är den riktiga frågan som vi alla ställer oss själva, inte sant?
"Dropzone" var bara kaos, ingen fattade vad de skulle göra. Fail-week
Vad mycket gnäll det var här? Ibland undrar man vad det är för p12: or som har ett konstant behov av att kommentera något negativt på varje jävla MW3 nyhet. Blir bara en facepalm när man läser igenom alla kommentarer.
OnT: Jag personligen kan inte se något negativt alls med fler spellägen. Det är jävligt skönt att ha valmöjligheter. Dropzone var jäkligt roligt må jag säga
I want to play a game.
Jag köper direkt!
eller....nä :/
du måste ha ett jätte kul liv när du alltid går in och kommenterar en massa spam kommentarer på spel du inte ens spelar eller bryr dig om ........
Om han har en jätte eller om han har kul är den riktiga frågan som vi alla ställer oss själva, inte sant?
haha jag tror på jätte.
hejsanhejsanhejsan
Efter ett par timmar och folk har börjat träna upp sig funkar det lite bättre.
Hah, jag kan se deras konferensrum framför mig. "Öhm... nu brainstormar vi 100 olika sätt att spela FPS på, sen implementerar vi alla".
Känns som de skjuter sig i foten med alla jävla spellägen de hittar på.
Om MW3 bara skulle haft några få spellägen så skulle folk gnälla på hur enformigt det är. Nu när MW3 har en uppsjö av olika spellägen så gnälls det på att det är "för mycket".
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.
Hah, jag kan se deras konferensrum framför mig. "Öhm... nu brainstormar vi 100 olika sätt att spela FPS på, sen implementerar vi alla".
Känns som de skjuter sig i foten med alla jävla spellägen de hittar på.
Om MW3 bara skulle haft några få spellägen så skulle folk gnälla på hur enformigt det är. Nu när MW3 har en uppsjö av olika spellägen så gnälls det på att det är "för mycket".
Mm, life's a bitch.
När jag jämför MW3s MP med MW2s, så är den senare en roligare historia.