Fienderna presenteras i överlevnadsskräckisen Amy
Lös pussel och göm dig för monster i ett lovande survival horror-äventyr som kretsar kring förhållandet mellan kvinnan Lana och den mystiska Amy.
/facepalm
Fy fan vilka stela strider! Jag som trodde TOR satt rekord i mekaniska rörelser.
Och SERIÖST vad jävla oförlåtligt retarderat att liken av zombierna direkt upplöses till ett par fula, sömmade 2d-rökbollar. Asimov gör backflips i sin grav! WTF gives? Ingen lore kan förklara den skiten (och bespara mig ev. white knightande), och grafikern som gjort "effekten" lär ju vara en prao-elev. Det där är lazy writing och inget annat. For shame.
Gick just från moderate interest i det här spelet till att peta det totalt. Lyckat, Lexis Numériques.
Synd. Det verkade ha grym potential ett tag, men varje trailer som släppts har förstört mystiken ytterligare med korkade designval av alla de slag.
Såg intressant ut i början, med att gömma sig och överlista fiender...sen kom striderna. Som spelare skulle jag undvika dem då de såg så usla ut!
Stå still, dodge, attack. Rinse and repeat. Åh nej, ditt "vapen" går sönder efter 3 slag, det är så läskigt!!
Snarast drygt och tråkigt, ett svagt sätt att kompensera för dålig AI och vapendesign. Ge oss hellre bra vapen, men begränsad ammo, och gör det möjligt (fast svårt) att helt undvika strider. Man får slåss om man måste, det ska vara snabbt och smidigt om än inte effektivt, men begränsad ammo. Det ger en bra horror-upplevelse (som Alan Wake eller Deus EX som pacifist i brjan av spelet)