FZ fyller 15 år!
2002 här med, var väl då man började kolla relativt ofta i alla fall. Femton år? Det är faaan inte illa!
Grattis, FZ! :cheers:
Edit: Vad fasiken?
FragZone, eller FZ som vi började kalla det från 2000 och framåt, har också Quake att tacka för sin existens, även om jag nog tar åt mig äran för en del av framgångarna.
Jag började kika långt innan det blev FZ men krönikan kanske pekar på årtalet då slangen FZ började användas?
Edit: Vad fasiken?
FragZone, eller FZ som vi började kalla det från 2000 och framåt, har också Quake att tacka för sin existens, även om jag nog tar åt mig äran för en del av framgångarna.
Jag började kika långt innan det blev FZ men krönikan kanske pekar på årtalet då slangen FZ började användas?
Han menar när vi började kalla oss FZ istället för Fragzone.
Dock har FZ strulat de senaste året med min Netgear Router, så det blir connection timed out vilket i princip gör FZ osurfbart, var någonting med en av era uppdateringar som strulet dök upp, har skrivit om detta ett flertal gånger men inte besvarats
Kanske fungerar nu vet faktiskt inte, har inte provat på senare tiden då jag kör direkt från modemet och inte routern istället vilket fungerar
Utan att vara särskilt nätverkskunnig vill jag mena att det snarare verkar vara ett problem knutet till din router än våra servrar.
Jag var här lite när det fortfarande hette fragzone.. men skapa först ett konto när det bytt namn till fz. Sen dess har det blivit lite till och från plus att gamla kontot borta och in med ett nytt ^^
Grattis FZ!