Rykte: spela som varulv i Skyrim
Varulv som spelbar ras har inte varit möjligt sedan Morrowind, men nu tyder alltmer på att de lurviga människoätarna återvänder i Skyrim...
#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda, #the-elder-scrolls-iii-morrowind
Pete Hines har redan bekräftat över Twitter att varulvar inte är med i spelet. Vet inte om Twitter har en sök funktion, men den som orkar rota igenom kan hitta svaret där... kanske har han fel?
Spelet har redan läckt ut. Kan säga dig 100%-igt att det finns varuvlar.
Pete Hines har redan bekräftat över Twitter att varulvar inte är med i spelet. Vet inte om Twitter har en sök funktion, men den som orkar rota igenom kan hitta svaret där... kanske har han fel?
Spelet har redan läckt ut. Kan säga dig 100%-igt att det finns varuvlar.
Åh fan! Då hade han alltså fel! (Inte första gången han har.)
Nu blir ett stort gäng folk på forumen glada. Enormt många som fick spel av att de inte var med när han sa att de inte kommit med i releasen. Nu blir det att jaga varg!
Såg precis gameplay-video på tuben, tydligen från ett review-ex.
Jag kan säga att jag, som inte har några förväntningar, skrattade på mig när AI:n inte visade sig vara bättre än i Oblivion. Och att de slänger in varulvar i potten gör det ännu bättre.
Oblivion, part 2!
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Skyrim: Twilight?
Fel. Varulvar hör hemma i Skyrim enligt Elder Scrolls Lore t.om. Om du spelat tidigare spel, Morrowind, och dess expansion Bloodmoon så märker du det. (Solstheim)
Detsamma gäller Skyrim. Att varulvar finns med är något man bör förvänta sig egentligen. Twilight där emot, nej. Vampyrer glittrar inte!
One shot One kill [OSOK]
Såg precis gameplay-video på tuben, tydligen från ett review-ex.
Jag kan säga att jag, som inte har några förväntningar, skrattade på mig när AI:n inte visade sig vara bättre än i Oblivion. Och att de slänger in varulvar i potten gör det ännu bättre.
Oblivion, part 2!
Hade jag fått ett Oblivion, part 2 hade jag varit överlycklig!