Den första trailern från GTA V är här!
Jag som hoppades på lite luck of the Irish.
Fick någon pejl på huvudkaraktären?
Ray Liottas röst. Jag gissar att Tommy Vercetti är tillbaka. Ska pensionera sig i Los Santos, men kan inte riktigt släppa kriminella banan...
Det låter ju faktiskt jävligt trevligt. Jag litar på att Rockstar gör något grymt!
Såg ut som Vice City blandat med San Andreas och lite av fyran.
Är nog villig att hålla med. En helt okay blandning i sådana fall. Det bästa vore om de kunde kräma in lite av det roliga från de första spelen också (framför allt fler, gärna vansinniga, hopp)! Fyran blev på tok för seriöst för min smak..
GOURANGA!
Fan vad man längtar! Kommer väl dröja innan det släpps dock.
Youtube länk som laddar lite snabbare.
http://www.youtube.com/watch?v=f82cLuUdvBQ
Welcome back San Andreas :D. Det är garanterat San Andreas. Dom visade ju det dära största berget i San Andreas. Dom visade städerna från San Andreas också. Men såg ingen Vegas verkar det som men vad var den dära baghdad liknande staden? Och kan man ha en hund eller? Grafiken är extremt bra. Men jag hoppas att dom gör som på Saints row- DU SKAPAR KARAKTÄREN! och att man kan vara fet smal vältränad. Welcome back to town San Andreas!
Man såg ju bara delar av Los Santos och det kringliggande området. Hoppas resten av San Andreas kommer att vara med i spelet också. Dock är Los Santos viktigast om du frågar mig.
Och angående det faktum att det sder exakt ut som San Andreas, är inte det meningen? Det är ju en remake av staden med en ny story.
Fansen har ju skrikit efter en San Andreas remake i år nu, och Liberty City har varit med flera gånger, så att de använder San Andreas igen kommer väl inte som någon överraskning.