Vann du Battlefield 3?
Två vinnare är korade i vår rejäla tävling där spel, tangentbord, väskor, kläder och böcker fanns i prispotten.
Jaha, jaha. Så som PC-spelare så får jag inte spela Xbox och spränga hus i Bad Company?! :[
Spränga byggnader går att göra i ETTAN också. Jag är helt säker på det, för jag satt och spelade BC häromdagen . Så vf har jag fått fel på det?
Läs om frågan innan du klagar....
" I vilket Battlefield-spel kunde pc-spelare för första gången spränga byggnader?"
Bad Company (1) kom aldrig till PC...
FZ. tycker ni ska ha vinnare av PC, Xbox och PS3 version. Nu var det bara två vinnare. Kunde väl varit tre vinnare. En på PC, en xbox och en PS3.
Jaha, jaha. Så som PC-spelare så får jag inte spela Xbox och spränga hus i Bad Company?! :
Fast nu var ju frågan när du i egenskap av en PC-spelare för första gången kunde spränga hus och då är svaret självklart BC2. Men visst, frågan är lite klumpigt utformad, krävdes lite läsförståelse om man skulle kunna sätta den.
Spränga byggnader går att göra i ETTAN också. Jag är helt säker på det, för jag satt och spelade BC häromdagen . Så vf har jag fått fel på det?
Läs om frågan innan du klagar....
" I vilket Battlefield-spel kunde pc-spelare för första gången spränga byggnader?"
Bad Company (1) kom aldrig till PC...
FZ. tycker ni ska ha vinnare av PC, Xbox och PS3 version. Nu var det bara två vinnare. Kunde väl varit tre vinnare. En på PC, en xbox och en PS3.
Rodnat. Jag som trodde att jag var smart. Fan vad dumt
Jaha, jaha. Så som PC-spelare så får jag inte spela Xbox och spränga hus i Bad Company?! :
Fast nu var ju frågan när du i egenskap av en PC-spelare för första gången kunde spränga hus och då är svaret självklart BC2. Men visst, frågan är lite klumpigt utformad, krävdes lite läsförståelse om man skulle kunna sätta den.
Kanske skulle satt dit en smiley för att göra det övertydligt att jag skämtade.
Inte denna gången dock.
... Gratulationer till vinnarna såklart. Hoppas era datorer brinner upp.
Vart ser ni resultaten och svaren på frågorna? :/
Bakom länken
http://www.youtube.com/watch?v=WWaLxFIVX1s
Självklart ja, fråga 3. Iaf Grattis till vinnarna!
Jaja blir väl http://cdkeyshere.com/battlefield-3-cd-key.html för mig då Har köpt från dom tidigare o det har funkat nice
Kan man se deras svar på utslagningsfrågan?
Skulle inte detta vara något?:)
Stridsbåtens kulspruta smattrar högt inför landstigningen. I rollen som svensk amfibiesoldat ska jag och mina kamrater återta DICE-kontoret som har fallit i händerna på Ivan.
... bara synd att jag hade fel på en fråga
RROD
Var faktiskt rekordlågt andel med rätta svar (där vi inte skrivit fel), cirka 10%.