Rykte: Battlefield 3 kommer till Steam
Anonym Valve-källa hävdar att företaget förhandlar med Electronic Arts om att släppa Battlefield 3 på Steam.
#electronic-arts, #battlefield-3
De som klagar över Origin borde klaga över Battlelog istället. Även om spelet, mot förmodan, skulle släppas genom steam är det genom Battlelog som man startar spelet. Det enda origin eller steam gör är att brumma i bakgrunden.
Trolls: "MEN JAG HAR JU ALLA FRIENDS PÅ STEAM!?!?!?"
Svar: Add non steam game.
Den enda interaktionen man kommer ha med själva origin är... inget alls, förutom inloggning när man startar spelet genom battlelog. Vilket man kommer logga in av sig själv när man väljer att spara lösenord.
Men vafan. Lite väl sent nu, när man redan har förbokat på Origin-skiten.
Man kommer självfallet kunna aktivera spelet på båda plattformerna med samma key.
Inte den skarpaste kniven i lådan ser jag.
De som klagar över Origin borde klaga över Battlelog istället. Även om spelet, mot förmodan, skulle släppas genom steam är det genom Battlelog som man startar spelet. Det enda origin eller steam gör är att brumma i bakgrunden.
Trolls: "MEN JAG HAR JU ALLA FRIENDS PÅ STEAM!?!?!?"
Svar: Add non steam game.
Den enda interaktionen man kommer ha med själva origin är... inget alls, förutom inloggning när man startar spelet genom battlelog. Vilket man kommer logga in av sig själv när man väljer att spara lösenord.
Men vafan. Lite väl sent nu, när man redan har förbokat på Origin-skiten.
Man kommer självfallet kunna aktivera spelet på båda plattformerna med samma key.
Inte den skarpaste kniven i lådan ser jag.
Hahahaha. Du har helt missat poängen med varför folk inte vill ha det på Origin. Geez.
Origin fungerar utmärkt, krånglar inte mer än vad steam gör.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Även om spelet, mot förmodan, skulle släppas genom steam är det genom Battlelog som man startar spelet.
I betan, ja - I fullversionen kommer det finnas en meny ingame.
Konsol versionerna ja men inte PC. Dice har varit ganska klara på den punkten...
@White Moose Fast Battlelog håller inte på att söker igenom våra datorer för att få reda på vad vi har så de kan skicka massa propaganda och reklam till oss... Plus att Battlelog har inte ett samarbete med Microsoft där de lovar att rapportera piratkopierade version av Windows till Microsoft (Ja Origin kollar sånt)
Battlelog, Origin, Steam, Windows Live... blir många program för ett spel. Sen ska xfire var igång, skype och en webläsare som driver battlelog... blir fint ingame! vi ses och hörs alla!
Räcker förfan med Steam! inge annat skit..
Använder folk fortfarande Xfire?