AssCreed: Revelations försenas till pc
Hört den förut? Ännu en gång har ett Ubisoft-spels pc-lansering skjutits upp medan konsolversionerna släpps som planerat...
#assassins-creed-revelations, #ubisoft, #driver-san-francisco, #from-dust, #assassins-creed-brotherhood
Jag är chockad! Men det gick över nu. I den takten som de släpper spel gör det inget.
Finns ett bra motangrepp mot såna här beslut
Bara bra så att dom kan finslipa lite mer på PC-versionen Det är i alla fall inte som med Brotherhood, det var ju typ tortyr att vänta i 5 månader innan det släptes
<3 Assassin's Creed och <3 Ubisoft
Kan lova dig att det inte handlar om någon form av finslipning.
Bara bra så att dom kan finslipa lite mer på PC-versionen Det är i alla fall inte som med Brotherhood, det var ju typ tortyr att vänta i 5 månader innan det släptes
<3 Assassin's Creed och <3 Ubisoft
Det här handlar inte om någon finslipning dom vill bara sälja exemplar till konsolerna först.
Verkar vara svårt att göra spel till PC, ingen som riktigt klarar det på utsatt tid...
Ändå sitter dom och programmer på en PC, sånt här är skamligt. Tur att det kommer ut lite andra fina spel så man inte behöver bry sig så mycket enligt mitt tycke. Skyrim, BF3 och Batman.
Finns ett bra motangrepp mot såna här beslut
Ja men tyvärr är det allt för få som skulle göra det, jag har däremot inga som helst problem med det. Ubisoft har inte lärt sig ett skvatt efter alla problem de haft med Starforce, de fortsätter behandla pc spelare som kriminella och fortsätter att prioritera konsoler, De må göra riktigt bra spel men detta är inget företag jag direkt känner jag vill stödja.
Verkar vara svårt att göra spel till PC, ingen som riktigt klarar det på utsatt tid...
Ändå sitter dom och programmer på en PC, sånt här är skamligt. Tur att det kommer ut lite andra fina spel så man inte behöver bry sig så mycket enligt mitt tycke. Skyrim, BF3 och Batman.
Skyrim och Batman är ju konsollportar dem med så.
Skyrim och Batman är ju konsollportar dem med så.
Aye, väntar in ökningen av nerdummat-nyheterna för skyrim ju närmre lansering vi kommer.
Tragiskt men sant.
Retro.
Kanske är för att jag blitt lite äldre men jag bryr mig inte ett dugg längre om spel är försenade.
På N64 tiden kollade jag släpplistor o köpte spel på släppdagen men nuförtiden bryr jag mig inte längre. Ser inte varför jag ska slänga ut 600:- på nåt nytt spel när jag kan köpa massor med spel för den summan på STEAMS reor
Är 29 och köpte StarCraft II i December trots att jag väntade på det.
Det är med en aning leende jag läser "AssCreed" varje gång. Inte för att det kan tolkas med många fula ord och med en trosbekännelse..
Men jag ser iaf fram emot det. Assassins Creed är min favorit serie. Och jag är 32 år. Det säger mycket..
Det är med en aning leende jag läser "AssCreed" varje gång. Inte för att det kan tolkas med många fula ord och med en trosbekännelse..
Men jag ser iaf fram emot det. Assassins Creed är min favorit serie. Och jag är 32 år. Det säger mycket..
Kanske kan det vara så att det är de lite äldre som uppskattar spelet av nån anledning, hör många som säger att det bara är chop chop men för mej är det också storyn, och själv är jag 27
Kanske kan det vara så att det är de lite äldre som uppskattar spelet av nån anledning, hör många som säger att det bara är chop chop men för mej är det också storyn, och själv är jag 27
Det är nog sant. Handlingen i denna serie är gudomlig. Samma sak gällde Gears of war. Det är anledningen att jag skaffar det till Xboxen.
Så för mig hindrar det inte. Tredje person spel gillar jag bäst på konsolen.