Hur många spel klarar FZ:s medlemmar?
Under en månads tid går alla FZ:s medlemmar ihop och spelar så många titlar som möjligt. Hur många klarar vi? 10? 100? 1000? Det är upp till er.
#grim-fandango, #system-shock-2, #pokemon-ruby, #company-of-heroes
Saken är väl den att det finns för mycket skit spel för att ens orka klara av ett helt spel. Jag kan räkna upp alla spel jag klarat på fingrarna under mitt min tid som gamer i ungfär i 12-15 år beror på hur man ser det.
Half-life 1 & 2 ink episoder
Starcraft 2
Portal 1 & 2
Diablo 1 & 2
Batman: Arkham Asylum
Något enstaka CoD samt MoH.
AYY LMAO
Över 1000 spel måste ju vara en självklarhet för FZ. Själv har jag klarat ut Uncharted 2, Spider-Man:shattered Dimensions, L.A Noire, AC2,Red Faction Guerilla och Borderlands denna sommar med start i början på juni.
Men har många fler i skämhögen. AC:Brotherhood upp til bevis!
Över 1000 spel måste ju vara en självklarhet för FZ. Själv har jag klarat ut Uncharted 2, Spider-Man:shattered Dimensions, L.A Noire, AC2,Red Faction Guerilla och Borderlands denna sommar med start i början på juni.
Men har många fler i skämhögen. AC:Brotherhood upp til bevis!
Beror ju på hur många som deltar men visst kan man tycka att 1000 spel inte borde vara något problem för ett community som FZ. Men det är som sagt var ett par faktorer som spelar in, vilken svårighetsgrad man väljer att köra på, vilket spel man väljer (ett rpg tar inte i närheten lika kort tid att köra som en shooter). Sedan så beror det på hur man spelar, är man en person som vill hitta allt (som jag själv om det är ett spel jag gillar) så bidrar ju även det till att öka tiden det tar att klara ett spel.