Tio dedikerade co-op-banor i Battlefield 3
En enspelarkampanj, ett massivt flerspelarläge och tio kooperativa nivåer. Pang, pang, pang.
De gjorde ju co-op för 4 i BC2, dock bara till konsol, men det borde väl gå att lägga in 4p i BF3 också. Gör så det kommer fler fiender eller what ever.
http://www.gamereactor.se/nyheter/22357/Co-op+f%F6r+fyra+i+Ba...
Det kommer vara co-op online i kampanjen. 4 Spelare kommer kunna spela vissa delar av kampanjen tillsammans, online. End of story.
De har sagt i intervju att det ska vara 2 spelare samt att det står även i denna nyhet. Vill helst ha 4 spelare men gärna om du kunde länka till vart du läst/hört att det ska vara fyra spela!?
Skräp, mhm
Kan faktiskt hålla med
Allt krut som läggs på SP och Coop kommer MP-delen att lida av.
Inte så att jag har ngt emot sp och coop men för mig om detta skall vara uppföljaren till BF2 så skall allt krut läggas på MP för det är där Battlefield är som bäst. Och tyvärr så tror jag BF3 inte kommer prestera det som dem flesta förväntar sig av en uppföljare ( tänker då på matchspel m.m )
Skräp, mhm
Kan faktiskt hålla med
Allt krut som läggs på SP och Coop kommer MP-delen att lida av.
Inte så att jag har ngt emot sp och coop men för mig om detta skall vara uppföljaren till BF2 så skall allt krut läggas på MP för det är där Battlefield är som bäst. Och tyvärr så tror jag BF3 inte kommer prestera det som dem flesta förväntar sig av en uppföljare ( tänker då på matchspel m.m )
Det första där lät ju som någon sorts ultimatum? Det finns väl utvecklare som langat grymma spelupplevelser med både bra SP och MP eller? =D Tror faktiskt att SP kan vara en stor inspirationskälla till MP när det gäller sådanna här spel