Nyversionen av Halo får Kinect-stöd
Är hjärtligt trött på allt som finns i rörelseväg, man blev inte speciellt glad när Rare avslutade produktionen på Kameo 2 för att göra ett kinectspel, och häromdagen tänkte man köpt kung fu panda 2, för ettan var småkul, men kung fu panda 2 var naturligtvis bara till för sunkiga kinect.
Knower of the unknown
Jag gillar Kinecten, fast vissa spel behöver inte stöd för det. Spel som Dance Central och Kinect Sports är perfekt för enheten, och den fungerar mycket mycket bra. Men till Halo? Nja, jag är skeptisk. Vore bättre om de lade tiden på att finputsa spelet...
va sugen jag blev på att spela Halo: Reach nu då -_-
"Nerf rock, paper is fine" - Scissor
Fin putsa??? Det är bara en Remasterad version på Halo:CE varför putsa den när dom byter motor från första till den blivande + att om man trycker på Back på dosan går du in i Classic Mode så du får se hur det såg ut i Orginalet EPIC!! Men blir lite fränt att spela FPS i Kinect men nog rätt klumpigt en så länge.
Requiēscat in pāce ~
MS skulle inte snålat med upplösningen, det var ju tänkt från början att kineckten skulle kunna se om folk gör rörelser med fingrarna, då hade man iaf kunnat skjuta.
Dock inte Ms fel, snarast en hårdvarubegränsning...
Kinect kan få 4ggr bättre precision om den får använda USB-porten maximalt, men då slutar allt annat som är anslutet via USB att fungera, och folk är visst sugna på att ha kvar sina trädlösa antenner, USB-minnen etc. Dock så kan vi räkna kallt med att nästa konsol kommer att ha en dedikerad USB för Kinect som ger full hastighet, 4ggr bättre precision och klarar fingrar/teckenspråk