Gears of War 1, 2 och 3: Den stora tråden.
är det nån som har lust att klara hela spelet på insane med mig? jag är inte den som lägger av för att det är svårt. jag har klarat halva gears of war 1 på insane och hela cod 4 och 5 på veteran (4 på 360 5 på ps3 lol) kan man bara vara 2 på co-op? det skulle bli lättare med fler
va är det ingen som svarar därför man kommer från pcgamer:)
När jag väljer att spela "Wingman on map packs" eller "Horde on map packs" så går det inte. Jag har laddat ner Flashback Map Pack och det står att jag inte har den då jag försöker spela de nämnda ovan.
Vad är felet?
"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine
När jag väljer att spela "Wingman on map packs" eller "Horde on map packs" så går det inte. Jag har laddat ner Flashback Map Pack och det står att jag inte har den då jag försöker spela de nämnda ovan.
Vad är felet?
Tror du måste ha alla map packs som är släppta för att köra dom playlistsen
The cake is a lie...
Vad är felet?
Tror du måste ha alla map packs som är släppta för att köra dom playlistsen
Jaha okej. Tack
Ser att soundtracket har letat sig in på Spotify. Goosebumps..
Åh nice! Måste kolla in det.
Du måste söka På Gear of Wars för att hitta musiken.
Jo, jag märkte det. Tack.
Dags att analysera den senaste trailern av Gears of War 3! Skriv upp allting nytt och som är värt att analyserna från trailern nedan:
Saker som jag har lagt märke till hittills:
1. Det är Hammer of Dawn som har förstört staden och människorna i trailern. [Bekräftat]
2. Är den skäggiga soldaten Dominic Santiago eller är det en ny karaktär?
3. Marcus Fenix använder en ny Shotgun och bär en annorlunda outfit.
4. Den kvinnliga soldaten är Anya Stroud som har kommunicerat med soldaterna genom radion i de tidigare spelen och som Marcus blev förälskad i. [Bekräftat]
5. En ny underjordisk varelse (boss?).
6. Är det en flintskallig Cole man ser där?
7. Ny fiende: spindlar(?).
8. Ny fiende: Lambent Locust som muterar och ändrar form då man slåss mot dem. [Bekräftat]
9. Dominic verkar vara väldigt deprimerad och är beredd på att dö.
10. Staden i trailern heter "Char". [Bekräftat]
Fråga: När blev Marcus förälskad i Anya ?
Det började redan i ettan då han gav henne den där blicken vid helikoptern. Men det märks mest i tvåan då han trodde att hon var död: http://www.youtube.com/watch?v=h6_z09-5Bys
Kanske har trean en story halvt värd namnet! Lord knows att de tidigare inte hade det
Kommer säkert bli
MARIAAAAAAAAEEEEE
all over again. Ett försök på story som inte leder någonstans eller påverkar en överhuvudtaget.
Tur att coopen och actionen väger upp det dock!
Videomupp
eller påverkar en överhuvudtaget.
Du måste ju ha blivit tårögd i scenen då
Maria dog
?
Det var så satans cheesy och påtvingat att det mest var ett facepalmmoment för mig Då reagerade jag mer då
han indiankillen sköt sig själv. ÄNTLIGEN en karaktär i Gears universumet som är intressantare än resten av alla machomännen tillsammans, så dödar de han vid hälften av spelet! WHY?! Var de rädda för att han skulle ta intresse från Doms Mariagnäll?
Videomupp
eller påverkar en överhuvudtaget.
Du måste ju ha blivit tårögd i scenen då
Maria dog
?
Det var så satans cheesy och påtvingat att det mest var ett facepalmmoment för mig Då reagerade jag mer då
han indiankillen sköt sig själv. ÄNTLIGEN en karaktär i Gears universumet som är intressantare än resten av alla machomännen tillsammans, så dödar de han vid hälften av spelet! WHY?! Var de rädda för att han skulle ta intresse från Doms Mariagnäll?
Håller med om att
Tai dog för tidigt.
Men förhoppningsvis så får vi se nya intressanta karaktärer i Gears 3. Ser ut att komma en hel del nya.
Nix, inte här, är trött på drakar och demoner, om det nu är det som ska vara med.
Tackar, har det inte installerat för tillfället...
Om det är någon som har lika mycket Gears 3 abstinens som jag har så kan jag tipsa om denna YT kanal
http://www.youtube.com/user/KaoticHq
Dom lägger ut nya klipp med GOW 1-3 (allt ifrån commentarys till snygga montage) nästan varje dag och har några av världens bästa spelare.
Om det är någon som har lika mycket Gears 3 abstinens som jag har så kan jag tipsa om denna YT kanal
http://www.youtube.com/user/KaoticHq
Dom lägger ut nya klipp med GOW 1-3 (allt ifrån commentarys till snygga montage) nästan varje dag och har några av världens bästa spelare.
Perfekt!
Kan även tipsa om en Horde & Beast Mode Q&A med Rod Fergusson och en titt på nya Horde mode.