Spela Black Ops gratis till söndag
Steam har gratishelg för Call of Duty: Black Ops ända fram till söndag kväll – vad väntar du på?
#nyhetstips, #call-of-duty-black-ops, #activision-blizzard
Förstår verkligen inte, hur man inte kan få det att funka bra. Okej att man inte gillar spelet men kom igen. Har lirat det perfekt på minst 7 olika datorer med höga inställningar. Ajja jag fortsätter defragmentera skanna och underhålla mina datorer och inte installera för mycket skit och vara på för skumma sidor så slipper man mkt strul med t.ex spel.
Jag har precis installerat det. Kan starta spelet, men i menyn är det stopp. Försöker jag trycka på någon av valmöjligheterna händer ingenting. Jaha, det var den gratistestningen det...
Hmpf, det går ju att spela hela spelet på ett par timmar, så go ahead...
Det är MP du får spela fram till söndag. Inte SP.
Det är MP du får spela fram till söndag. Inte SP.
Eftersom det inte stod det uttryckligen antog jag att det syftades på SP, men STEAM bekräftar att det bara handlar om MP, vilket ändå är det största nöjet med denna version av COD.
Kul för alla som är tveksamma till Black Ops att få en gratishelg med multiplayer. Bra grejer! Senaste DLC-paketet, Escalation, släpptes ju till PC för några timmar sedan också. Har lirat i några timmar och spelat kartorna om och om igen. Grym level design och unika tema på alla kartor, värt pengarna och kvaltitetsmässigt tycker jag detta DLC är starkare än det först, som hette First Strike. Escalation bjuder på fräscht content och även på ett roligt zombieäventyr där man kan spela solo eller coop. Karaktärerna där är inga mindre än Sarah Michelle Gellar, Robert Englund, Michael Rooker och Danny Trejo. Hehe, bra skit!
Ses på servrarna! *pang pang*
Oj där ser man, har lagt ner några timmar på multiplayern och det är en underhållande upplevelse på konsol i alla fall får väl lov att prova PC-versionen nu också bara för sakens skull sen blir det tillbaka till bfbc2 Zombieläget är den ända anledning till att inte mitt blops till krysslådan samlar damm ännu, de är kul att bara köra några rundor ibland med polarna.
Testade, blev snabbt uttråkad. Tog 10 försök att hitta en server som inte gav mig Connection Interrupted, sen så var det mest en skithög bunt Hardcore servrar där medellivslängden är 6 sekunder, 2 sekunder när fiendelaget aktiverar alla sina Killstreak Perks samtidigt. Alla springer lite här och var och skjuter som inget annat spelar roll, nä, jag föredrar BC2 framför detta.
Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.