Tidernas bästa spelhjälte korad!
kan nån förklara varför så många gillar gordon har alldrig gillat half-life serien så det är ett stort mysterium för mig hur folk gillar han så mycket.
du kanske är för ung...? oavsett så är han bäst!
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Kan kanske tycka att det var lite av ett misstag från FZ att ta med en karaktär som egentligen inte är en karaktär. Omåttligt populär som han må vara så är inte Gordon Freeman som tidigare påpekat ingen karaktär. Han är ett skal som spelaren får fylla med vad som helst.
Nåväl.
An answer by nature is a reply. A reply is not necessarily an answer.
Itchy1: OCH om spelet rankas som "det bästa"? Det här är en artikel om bästa hjälten, inte bästa kamera (som någon så träffsäkert uttryckte det).
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Men vad i? Half Life serien är kickass, inte Gordon Freeman, han gör ju ingenting, säger ingenting
Gör inte Gordon någonting? Vem spelar man då som utför det du vill?
@Javas Master Chief säger väl inte heller någonting (kanske lite, vad vet jag) och han är också väldigt omtyckt. Det är inte hur mycket någon säger i ett spel som spelar roll.
hejsanhejsanhejsan
[fright]Man hade ju lätt Röstat på GLaDOS om hon hade stått med i listan ju! Det hade ju vart skitkul att se henne i top 5. eller hur allihop.[/fright]
Men "hon" är ingen hjälte, vi sparar det till skurkomröstningen!
I Portal 2 är hon det i mina ögon hehe
Men vad i? Half Life serien är kickass, inte Gordon Freeman, han gör ju ingenting, säger ingenting
@Preath Master Chief säger väl inte heller någonting (kanske lite, vad vet jag) och han är också väldigt omtyckt. Det är inte hur mycket någon säger i ett spel som spelar roll.
Det är väl endå Javas du ska säga det till? Varför säger du till mig?
@Preath Master Chief säger väl inte heller någonting (kanske lite, vad vet jag) och han är också väldigt omtyckt. Det är inte hur mycket någon säger i ett spel som spelar roll.
hahaha blev ju bara lite skrivfel, ta det lugnt
hejsanhejsanhejsan
hahaha blev ju bara lite skrivfel, ta det lugnt
hehe
@Javas Master Chief säger väl inte heller någonting (kanske lite, vad vet jag) och han är också väldigt omtyckt. Det är inte hur mycket någon säger i ett spel som spelar roll.
Nu när du säger det, lite synd att det är så tycker jag
Game long and prosper