Dynasty Warriors 7
Dynasty Warriors-seriens välbeprövade (somliga skulle säga uttjatade) hack and slash-gameplay är alltid en hata-älska-grej. Sjuan erbjuder i stort sett vad vi förväntar oss och vinner knappast över några nya fans, men gör inte heller de frälsta missnöjda.
#dynasty-warriors-7, #dynasty-warriors-6
Diggar helt klart dessa stora "Cloud - Final Fantasy " Svärd! Skall vara stora och maffiga! 8-)
jag tycker tvärtom, såna stora vapen ser bara löjliga ut. Men framför allt så finns de i alla asiatiska rpg så det är inte så speciellt längre...
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Blev lite smått kär i Fist of the north star så detta KANSKE införskaffas när det ligger i en REA-låda.
Samma fiender om och om igen fast de kommer ibland i annorlunda texturer... hurra. Dock är det tillfredställande med enformigt mangel av någon anledning. MEN att dega fullpris för något som mer eller mindre är en repetition i en repetition och enbart button mashing känns jävligt obefogat.
F.ö tack för en bra recension.
Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.
Diggar helt klart dessa stora "Cloud - Final Fantasy " Svärd! Skall vara stora och maffiga! 8-)
jag tycker tvärtom, såna stora vapen ser bara löjliga ut. Men framför allt så finns de i alla asiatiska rpg så det är inte så speciellt längre...
Tur att vi tycker så olika!
Tur att vi tycker så olika!
precis
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942