Beskåda Minecraft-dokumentären
20 minuter Minecraft-dokumentär förlagt i vackra Stockholm går nu att spana in. Om 2-Player får din hjälp kommer det i sinom tid bli en fullängdsrulle.
#nyhetstips, #minecraft, #2-player-productions, #mojang-specifications
är junkboy extremt blyg eller vad?
Han försöker väl odla någon slags myt eller nåt.
Om man verkligen vill vara anonym så är det bästa sättet att inte göra något alls och gömma sig i mängden...
http://jnkboy.deviantart.com/gallery/
Tror också han försöker visa sin konst eller något sådant. Googlade lite och fick reda på att han gjorde pixelart.
om man ska tro 4chan så är det notch's polare som gör dokumentären. Så ungefär såhär bör det ha gått till
Notch: Du fattar inte hur eneklt det är att bli stormrik på att be folk om pengar på internet genom att göra en halvfärdigprodukt
2PP: Jaså, det borde jag också prova, men jag kan inget som att göra spel, vad tror du om en dokumentär?
Notch: Briljant!
[TDL]Ngoba thina siya zazi
om man ska tro 4chan så är det notch's polare som gör dokumentären. Så ungefär såhär bör det ha gått till
Notch: Du fattar inte hur eneklt det är att bli stormrik på att be folk om pengar på internet genom att göra en halvfärdigprodukt
2PP: Jaså, det borde jag också prova, men jag kan inget som att göra spel, vad tror du om en dokumentär?
Tro på 4chan. Garv.
Tro på 4chan. Garv.
Precis min tanke, Är inte 4chan en trollkennel?