Bioshock 2-DLC släppt av misstag – fungerar ej
Köp inte Protector Trial-paketet via Games for Windows Marketplace riktigt än. Tillägget har dykt upp av misstag och funkar inte.
Jag köpte det och var laddad som fasen. Men glädjen varade inte länge. Efter 15 min spelande avinstallerade jag det. Musenstyrningen var helt åt ***** etc. Provade igen efter 3 månader och några patchar, fortfarande helt bedrövligt. Kriminellt att släppa ett så buggigt spel. Nån som vet om spelet är spelbart i dagsläget?
Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz
Jag köpte det och var laddad som fasen. Men glädjen varade inte länge. Efter 15 min spelande avinstallerade jag det. Musenstyrningen var helt åt ***** etc. Provade igen efter 3 månader och några patchar, fortfarande helt bedrövligt. Kriminellt att släppa ett så buggigt spel. Nån som vet om spelet är spelbart i dagsläget?
För mig funkar det bra i alla fall. Kört det 3-4ggr.
Största PC-patchen är ännu inte släppt, ha det i åtanke om du vågar dig på spelet igen.
Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.